AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Hvis det ble sagt at alle som møter opp splitter naken, uten en gang å holde hendene forran, på et stort senter får handle for 100 000 kroner gratis og kan ta den tiden de trenger. Ville du da ha møtt opp? Forresten, du måtte også handle mens du var naken og klær du da "kjøpte" fikk du da ikke bruke før du gikk ut av senteret. Du kan da ikke gå inn i gjen og få samme tilbud. En ryggsekk og en vanlig handlekurv er tilatt.
Hoppetaujenta Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 (endret) Selvfølgelig ville jeg ikke ha møtt opp. Endret 25. mai 2011 av Margareth 1
Snop Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Ja, hvis jeg hadde sluppet å gå naken til kjøpesenteret ...og hvis det var flere nakne da, eventuelt at andre folk faktisk visste om grunnen til at jeg var naken. 3
MilliVanilli Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Hvis jeg kunne fått ha på meg finlandshette... 1
smalls Skrevet 25. mai 2011 #6 Skrevet 25. mai 2011 Hadde gjort det hvis jeg kunne ha på en maske eller noe som dekket til ansikte. Litt flaut hvis man møter på svigers eller noen andre.
spinnwild Skrevet 25. mai 2011 #7 Skrevet 25. mai 2011 Ja, hvis jeg hadde sluppet å gå naken til kjøpesenteret ...og hvis det var flere nakne da, eventuelt at andre folk faktisk visste om grunnen til at jeg var naken. Enig med dette, men ville helst ikke at det skulle vært stor PRkampanje om nakenhandling - tenk på mengden med tilskuere :S Hvis jeg kunne fått ha på meg finlandshette... Jeg hadde sikkert klart meg med en liten maske Men tror ikke jeg kunne gjort det i en liten by hvor alle kjenner alle (sålenge jeg ikke bare passerer og ikke er kjent der)...
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #8 Skrevet 25. mai 2011 Hadde gjort det glatt! Får mye fint for 100 laken! :-D
Timseh Skrevet 25. mai 2011 #9 Skrevet 25. mai 2011 Jeg hadde lett gjort det :gjeiper: Er ikke beskjeden. Går jo toppløs på stranden, eneste jeg da har på er en bikinitruse/shorts. Går ikke toppløs på stranden nå som jeg er gravid da, men jeg hadde gått naken og gravid for 100 000, ja.
sjøhest Skrevet 25. mai 2011 #10 Skrevet 25. mai 2011 Skjønte ikke den med kurven og sekken. Får jo ikke plass til varer for 100 000 i en sekk og en kurv? Men hvis jeg fikk lesse inn i varebil jeg hadde med meg, så ja, hadde gjort det hvis andre gjorde det.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #11 Skrevet 25. mai 2011 Skjønte ikke den med kurven og sekken. Får jo ikke plass til varer for 100 000 i en sekk og en kurv? Nei, det gjør man ikke, men du får plass til langt mer enn kun med to hender. Går sikkert fint å legge tv i en handlekurv og trille til bilen f.eks. 1
Mann 42 Skrevet 25. mai 2011 #12 Skrevet 25. mai 2011 Om jeg kunne stilt opp i nettoen for 100.000 i varer etter eget valg? Ja, det skulle ikke kosta meg mye.
Wombat Skrevet 25. mai 2011 #13 Skrevet 25. mai 2011 Jeg hadde takket ja uten å blunke. Dessuten hadde jeg sørget for å ha med meg mannen, og da hadde vi jo kunnet handle for 200 000 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #14 Skrevet 25. mai 2011 Ja, det hadde jeg helt klart gjort! En slik mulighet kan man ikke slippe fra seg, og siden garantert mange andre ville stilt opp også så stikker man seg ikke så ut fra mengden.
Suzy Skrevet 25. mai 2011 #15 Skrevet 25. mai 2011 Ja, hvis jeg hadde fått ha på meg sokker og sko, for jeg fryser så lett på beina... Og jeg hadde tatt med kjæresten så kunne vi virkelig ha storhandlet! 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #16 Skrevet 25. mai 2011 Føler ikke jeg trenger å handle for så mye penger, og har en del sparepenger jeg ikke vet hva jeg skal bruke til, så hadde kanskje ikke gjort det akkurat nå. Om jeg drev og pusset opp hus, eller hadde veldig lite penger til overs, kunne jeg kanskje gjort det... enda jeg er veldig sjenert (men mer grådig enn sjenert). 1
waco Skrevet 25. mai 2011 #17 Skrevet 25. mai 2011 har dere plass til alle disse tingene dere skal få får hundretusen?
spinnwild Skrevet 25. mai 2011 #19 Skrevet 25. mai 2011 (endret) har dere plass til alle disse tingene dere skal få får hundretusen? Selge noen av tingene - leie lagerplass Kommer jo helt an på hvilke butikker det er der, og hva man vil ha. Noen ting er store og noen ting er små. Noen er billige og noen er dyre. Det må selvsagt være butikker jeg liker og ting jeg vil ha, for at et slikt "tilbud" skulle være aktuelt. Eventuelt kunne jeg jo samla masse dyre ting, og solgt de senere $$$ Red: Rettet skrivefeil. Endret 25. mai 2011 av spinnwild 1
waco Skrevet 25. mai 2011 #20 Skrevet 25. mai 2011 Hehe, ja leie lagerplss ja for alle tingene sine. Det er sånn mora mi er og. Hun har vel leid fire fem boder for å legge alle tingene hun samler på. Og har alltid kjøpe noe nylig. Alltid. Det er helt sprøtt, det eneste mora mi ønsker seg er og føle seg rik, og for den følelsen så forbruker hun alle pengene hun har for å anskaffe seg ting. Alle skjønner jo at det er den ultimate fattigdom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå