Gå til innhold

Er jeg for tynn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er i63cm høy og veier 60 kg målet mitt er 55-50kg. Men mammaen min ødelegger all motivasjonen min, hun sier jeg er alt for tynn, og at alle på min høyde burde veie 70kg. Og hele tiden når jeg har spist og en liten stund etter på så trener jeg, og da begynner hun og true med å legge meg inn på sykehus. :( Men jeg tror rett og slett att mamman min er sjalu. Før veide jeg 88k og gikk ned til 48kg. Hun har alltid prøvd og slanke seg men klarer det ikke.

Hva mener dere?

Hvor mye er normal vekt når man er 163cm?

Kan jeg slanke meg 5-10kg?

Videoannonse
Annonse
Gjest charella
Skrevet

Nå er det vanskelig når jeg bare har tallene dine og ikke vet hvordan du egentlig ser ut. Men i teorien kan du fint gå ned til 50+-Det kommer an på kroppstypen din.

• Liker 1
Gjest Stine
Skrevet

Det er vanskelig å si uten å se et bilde av deg og hvordan kropp du har. Jeg er 17 år og ca. like høy som deg og veier rundt 55kg, noe jeg er fornøyd med, men jeg trener for å bytte ut fett med muskler - ikke for å gå ned i vekt. Tallet på vekta har som regel INGENTING å si, for alt trenger ikke være fett. Jeg synes ikke det er fint med for tynne jenter, så jeg synes ikke du skal gå mer ned i vekt. Ha et sunt kosthold og tren, få en sunn kropp med muskler. Forklar moren din hvordan situasjonen virkelig er. Hun er sikkert bare veldig, veldig redd for deg. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...