Gå til innhold

Dere som har hund i Oslo-parkene..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere ikke være så snille å ha hunden i bånd om dere ikke har 110% kontroll på hvem og hva hunden går bort til?

Det er nok det beste for både oss og hunden din!

Takk!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest apekattenico
Skrevet

Kan dere ikke være så snille å ha hunden i bånd om dere ikke har 110% kontroll på hvem og hva hunden går bort til?

Det er nok det beste for både oss og hunden din!

Takk!

Catch-22, DUCY?

AnonymBruker
Skrevet

Catch-22, DUCY?

Mulig jeg er dum... hva mener du med det`?

Gjest apekattenico
Skrevet

Mulig jeg er dum... hva mener du med det`?

A Catch-22, coined by Joseph Heller in his novel Catch-22, is a logical paradox arising from a situation in which an individual needs something that can only be acquired by not being in that very situation; therefore, the acquisition of this thing becomes logically impossible.

Do you see why?

AnonymBruker
Skrevet

Må da oppholde meg et sted jeg også! Gjelder ikke bare parker, men eierne gir ekstra mye faen der..

Det er vel ikke for mye å forvente at folk retter seg etter loven?

• Liker 2
Gjest apekattenico
Skrevet

Må da oppholde meg et sted jeg også! Gjelder ikke bare parker, men eierne gir ekstra mye faen der..

Det er vel ikke for mye å forvente at folk retter seg etter loven?

Selvsagt ikke. Selv håper jeg at hunder som eieren ikke har kontroll på blir påkjørt av nærmeste trikk, eller blir nedløpt av en rabiat barnehage ute på tur. Som det forøvrig også burde bli innført båndtvang på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg spør om er da faktisk mindre enn hva loven krever til og med =)

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt ikke. Selv håper jeg at hunder som eieren ikke har kontroll på blir påkjørt av nærmeste trikk, eller blir nedløpt av en rabiat barnehage ute på tur. Som det forøvrig også burde bli innført båndtvang på.

Tja, litt uenig med deg der! Synes heller eierene skulle blitt påkjørt av nermeste buss eller trikk idet de måtte løpe etter bikkja si for å fange den..

Alternativet er at hunden dems blir spist av hunden min som ikke takker nei til en puddel-snack..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig ang båndtvang på barna :fnise:

I bhg jeg jobbet i min tid hadde vi faktisk bånd på barna på tur i byen!

• Liker 2
Gjest apekattenico
Skrevet

Tja, litt uenig med deg der! Synes heller eierene skulle blitt påkjørt av nermeste buss eller trikk idet de måtte løpe etter bikkja si for å fange den..

Alternativet er at hunden dems blir spist av hunden min som ikke takker nei til en puddel-snack..

Du har nok et poeng. Om eieren er så dum at den slipper bikkja fri, forså å løpe etter den, burde ikke noe annet enn en påkjørsle være på sin plass.

Når det kommer til ditt valg av fór for kjøteren din er jeg litt skeptisk. Mye hår på en puddel, vettu.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hihi

Det er inkludert tanntråd, for friskere tenner og bedre ånde etter måltidet:)

AnonymBruker
Skrevet

Det er båndtvang i Oslo i perioden 1. april til 20. august, mens noen området har utvidet båndtvalg som gjelder hele året.

Friluftsetaten - Oslo Kommune - Båndtvang

Så egentlig burde dette være en "ikke-sak". Men det er nå en gang slik at mange bryter loven, og da bør man ha sin fulle rett til å si ifra til vedkommende om dette.

• Liker 2
Skrevet

...Og ikke minst plukke opp bæsjen etter hunden. Seriøst, jeg ser hundebæsj over alt omtrent. Har man hund, skal man sørenmeg ta ansvar. Det ser jo ikke ut!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere som er redd for hund/hest i Osloområdet.... Kan dere bare si det, i stedet for å være frekke? Jeg blir veldig lei meg når folk kaller hesten jeg rir for stygg og sier at jeg er slem som er ute på tur i naturen/på veiene, når det de egentlig mener er at de er redde. Jeg må jo også oppholde meg et sted, og hesten må gå tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...