Gjest bimbolise Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 (endret) . Endret 18. mars 2019 av bimbolise .
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Min lenke Min lenke Min lenke Min lenke Google is your friend..
Gjest Spinell Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 (endret) fjernet - så ikke at du ikke var på jakt etter plakater Endret 25. mai 2011 av Spinell
Gjest Harriet Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Du kan finne mange fine på fineart.no: Marilyn Monroe Marilyn Monroe Marilyn Monroe Dette er jo kunst, så de er klart dyrere, men jeg har sett mange flotte Marilyn Monroe-bilder på Fineart.
Mari Y Skrevet 2. juli 2016 #7 Skrevet 2. juli 2016 Jeg også liker en del av disse gamle kjendisene fra 30-60- tallet. Ser bl a mye film fra den tiden, som Sunset Boulevard, Casablanca, Lawrence of Arabia,osv. Er jo en egen sjarm med slike gamle filmer:) Men dersom du liker Marilyn Monroe, kan jeg anbefale 'Some like it hot'. Den er en fantastisk komedie, regissert av Billy Wilder. Med i rollene er også Tony Curtis og Jack Lemon. Det er også en film, der hun spiller mot Sir Lawrence Olivier(kommer ikke på navnet, for øyeblikket).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå