Mermaid Blues Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Med litt flaks blir dette en fin sommer med mulighet for grillings, og tenkte å høre om tips til ting man kan lage på engangsgrill som ikke er pølser. Har ikke tilgang på ordentlig grill. Laks har jeg hatt mye hell med før, og det blir nok en gjenganger, men vil gjerne ha flere tips Synes ofte det er vanskelig å få gjennomstekt feks en kyllingfilét uten ytre kremasjon, mulig jeg gjør noe feil her altså. Svinekjøtt tåler jeg ikke, ellers liker jeg ca alt
Gjest Elastica Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Kjøp deg en bærbar grill, enganggrill er fandens verk. Beklager off topic, men jeg er svoren anti-engangsgrill og bruker uhemmet hver sjanse jeg får til å disse engangsgrillene.
Kvist Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 Enig med Elastica, dropp engangssøplet og kjøp en liten bærbar en. Bedre på alle måter.
Mermaid Blues Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2011 Hahaha, hvorfor visste jeg ikke at det fantes?? Jeg er ikke mye til grillmaestro altså Hvor får man kjøpt sånt?
Gjest Elastica Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 Her er bare et eksempel, fra Bodum: http://www.kopk.dk/shopexd.asp?id=2512&bc=no
Kvist Skrevet 24. mai 2011 #6 Skrevet 24. mai 2011 Hahaha, hvorfor visste jeg ikke at det fantes?? Jeg er ikke mye til grillmaestro altså Hvor får man kjøpt sånt? Ehm, på steder som selger griller? Jeg har en av denne typen, da åpner du den og så kan du velge å bruke en eller begge sider til grillkull. Gjør det veldig greit å justere med ulik varme, eller hvis du skal grille til mange. De bøttemodellene synes ikke jeg er like gode. Og ang. mat så funker det aller meste, bruker du bare grillkull i halve grillen kan du jo faktisk også lukke lokket og benytte indirekte varme selv om det er en liten grill.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå