Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg prøver å skjønne hvordan jeg skal klare å komme med typen min. Jeg vet at det viktigste er å vite hvordan man selv oppnår orgasme, og deretter adaptere dette når man er to sammen.

Når jeg skal gi meg selv orgasme alene, ligger jeg på magen mens jeg har alle fingre på klitoris. Slik ligger jeg med hele min tyngde over dette punktet - jeg strammer også etterhvert nesten hele kroppen, mest bekkenbunnmusklaturen - og slik bygges orgasmen opp.

Dette er den eneste måten jeg iallefall hittil vet om at jeg kan få orgasme på. MEN jeg har aldri kommet sammen med kjæresten min. Uansett hvor mye han slikker meg, fingrer meg, stimulerer klitoris - så går det ikke. Jeg vet at hvis jeg "jager" etter en orgasme, så er det enda vanskeligere å oppnå - men tror ikke problemet ligger der, for jeg har gitt opp å prøve å komme, og nyter heller bare det han/vi gjør isteden.

Men jeg vil gi det et nytt forsøk, ettersom han også veldig gjerne vil at jeg skal komme.

Jeg vet jo hvordan jeg selv får meg til å komme, men hvordan skal jeg få kjæresten min til å gjøre det? Det er jo vanskelig, når jeg må ligge på magen mens jeg presser klitoris med hele tyngden av kroppen min (det hørtes fryktelig brutalt ut, men jeg må presse ganske hardt for at det skal gå for meg). Er det noen spesielle stillinger klitoris blir stimulert på samme måte? Eller andre ting vi kan gjøre, uten leketøy etc?

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg prøver å skjønne hvordan jeg skal klare å komme med typen min. Jeg vet at det viktigste er å vite hvordan man selv oppnår orgasme, og deretter adaptere dette når man er to sammen.

Når jeg skal gi meg selv orgasme alene, ligger jeg på magen mens jeg har alle fingre på klitoris. Slik ligger jeg med hele min tyngde over dette punktet - jeg strammer også etterhvert nesten hele kroppen, mest bekkenbunnmusklaturen - og slik bygges orgasmen opp.

Dette er den eneste måten jeg iallefall hittil vet om at jeg kan få orgasme på. MEN jeg har aldri kommet sammen med kjæresten min. Uansett hvor mye han slikker meg, fingrer meg, stimulerer klitoris - så går det ikke. Jeg vet at hvis jeg "jager" etter en orgasme, så er det enda vanskeligere å oppnå - men tror ikke problemet ligger der, for jeg har gitt opp å prøve å komme, og nyter heller bare det han/vi gjør isteden.

Men jeg vil gi det et nytt forsøk, ettersom han også veldig gjerne vil at jeg skal komme.

Jeg vet jo hvordan jeg selv får meg til å komme, men hvordan skal jeg få kjæresten min til å gjøre det? Det er jo vanskelig, når jeg må ligge på magen mens jeg presser klitoris med hele tyngden av kroppen min (det hørtes fryktelig brutalt ut, men jeg må presse ganske hardt for at det skal gå for meg). Er det noen spesielle stillinger klitoris blir stimulert på samme måte? Eller andre ting vi kan gjøre, uten leketøy etc?

Takk!

Du er fastgrodd i ditt eget onani vane-mønster . Begynn å onaner på andre måter og i andre stillinger enn du er vant til . Denne uvanen har du jo lært deg selv , så da klarer du å avvenne deg selv også skulle jeg tro .Det går fint an å lære seg å komme på mange forskjellige måter og teknikker , dersom du selv ønsker det . Prøv deg nå bare frem , så ordner det seg sikkert .Og hvis du tror selv at du ikke klarer å komme , så klarer du det ikke . Men bestemmer du deg for at du skal få til på andre måter , så får du det til .Hjernen er vår største sexmuskel . Så hvis du ligger der å tenker at du ikke får til . Gir du beskjed til kroppen din om at det er ikke vits å prøve engang . Dermed så ødelegger du for deg selv .Og din egen nytelse . Begynn med å onanere på andre måter enn gammelmåten . Så du lærer deg flere måter å komme på og ved stimulering andre plasser også . Eks g-punkts stimulering . Det er kjempedeilig når du blir vant med å bruke g-punktet istede for klitoris .

• Liker 2
Gjest Lykkeliky
Skrevet

Jeg kommer fort og godt da jeg rir, men ikke sånn "forover bøyd" om du skjønner.... Sitter rak i ryggen og beveger hoftene frem og tilbake. Digg for da kan partneren nyte synet og kose med puppene dine samtidig :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Du må bryte mønsteret, kutte ut å tenke så masse og konsentrere deg om å nyte istedet! Er drittvanskelig men det går til slutt!

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Takk!

Du er ikke alene, jeg var som deg, onanerte på nøyaktig samme måte. Begynte å trene meg på å kunne komme ved å ligge på ryggen. Brukte da håndflatene, presset og masserte slik jeg liker det til jeg kom. Etterhvert er det slik jeg liker best å ligge når jeg kommer, bruker fortsatt for det meste mye kraft og må stramme musklene i kroppen.

Stemmer som de andre her sier at man må trene seg ut av mønsteret, og det kan ta litt tid. Men ikke fortvil, bare kos deg med å eksperimentere og med hva som er deilig. Noen av oss har litt vanskeligere for det enn andre med orgasmen.

Prøv å la kjæresten din slikke deg mens han har hodet nedover, og du slapper helt av, det kan funke. Tar nok sin tid, men hvis du fantaserer mens han holder på blir det enda bedre ;) Lykke til.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tips og råd! Og tusentakk, gjest, for en mer konkret veiledning! Gir meg håp! :)

Men Gjest, du sa:

Prøv å la kjæresten din slikke deg mens han har hodet nedover, og du slapper helt av, det kan funke.

Hva mener du med nedover? :sjenert: Og er det noen stillinger som etterhvert har gjort at det gjør det lettere for deg å komme, eller det mest slikking det går på? Takk igjen! :)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med det samme. Jeg klarer ikke å komme på noen andre måter hvis jeg ikke ligger på ryggen, spenner musklene og onanerer ganske hardt.

Dette er egentlig ganske kjipt, for jeg vil jo så gjerne komme mens jeg blir slikket! Må nesten lære meg å komme på andre måter ja, men det er vanskelig.. har jo grodd fast i onaneringsmønstret mitt med hard stimuli.

Får nesten bare starte å onanere på andre måter fra og med i dag.. satser på at det kommer seg :)

Gjest Gjest
Skrevet

Men Gjest, du sa:

Hva mener du med nedover? :sjenert: Og er det noen stillinger som etterhvert har gjort at det gjør det lettere for deg å komme, eller det mest slikking det går på? Takk igjen! :)

TS

Som om dere skulle hatt 69, bare at du ligger, og ikke tilfredsstiller han. At han slikker deg opp/ned på en måte. Da kan du ta tak i penisen hans og kose litt med den hvis det tenner deg eller du kan kun konsentrere deg på å ha det deilig og eventuelt komme. Vi måtte gjøre det endel ganger før jeg kom, men plutselig skjedde det, så det er håp altså. :) Vet selv at man kan bli litt fortvilet over situasjonen, men cluet er å ha en partner som er samarbeidsvillig og tålmodig. Og ikke minst som man er avslappet i senga med.

AnonymBruker
Skrevet

Som om dere skulle hatt 69, bare at du ligger, og ikke tilfredsstiller han. At han slikker deg opp/ned på en måte. Da kan du ta tak i penisen hans og kose litt med den hvis det tenner deg eller du kan kun konsentrere deg på å ha det deilig og eventuelt komme. Vi måtte gjøre det endel ganger før jeg kom, men plutselig skjedde det, så det er håp altså. :) Vet selv at man kan bli litt fortvilet over situasjonen, men cluet er å ha en partner som er samarbeidsvillig og tålmodig. Og ikke minst som man er avslappet i senga med.

Takk igjen for svar! Vi har aldri gjort 69 heller, noe kjæresten min har hatt veldig lyst til - Kanskje vi kan prøve det samtidig, eller det ville kanskje igjen gjort det vanskeligere for meg å konsentrere meg...

Men takk for hjelpen! Er noen andre som har noen innspill?

TS

Skrevet

Du må starte med å onanere alene på andre måter, for å finne ut av hvordan du kommer da.

Jeg kom ikke med noen før jeg møtte min samboer, jeg var en fantastisk faker.... ;)

Jeg kom første gang med han en gang jeg satt opp på, med ryggen vendt mot han. Han holdt fingrene sine på klitoris. Jeg eeelsker den stillingen, og bestemte meg bare for å slappe av og kjenne etter følelsen. Helt uventet (uten forvarsel) kom jeg! Og etter det var porblemet ganske løst. Kommer som oftest alltid når han prøver, men gjør han noe feil blir jeg for "følsom", og da kommer jeg ikke uansett.

Tror du bare må jobbe med deg selv, og forklare kjæresten din NØYAKTIG hvordan han skal gjøre det. Han gjør kanskje sine triks som han har fra tidligere erfaringer, men det trenger ikke funke på deg. Så da må du lære han opp på nytt!

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo faktisk legge deg på magen og så kan han komme inn i deg bakfra. Bruker av og til den varianten og jeg pleier selv å stimulere klitten.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo faktisk legge deg på magen og så kan han komme inn i deg bakfra. Bruker av og til den varianten og jeg pleier selv å stimulere klitten.

Da kan han enten stimulere deg mens han er inni deg, eller så kan han gjøre det når han selv har kommet. Om han ligger oppå deg så får du jo ihvertfall tyngden/presset du selv pleier å skape vil jeg anta...

Ellers kan jeg jo si at jeg som regel ligger på ryggen, slapper godt av, tenker på noe "spennende" og kun bruker pekefingeren på klitoris når jeg onanerer...

Gjest Shelob
Skrevet

Et forslag: sitt oppå han, rett i ryggen, og "småpul" han ganske rolig med små hofte bevegelser mens du kjenner nøye etter hvordan du føler det. Stram litt hvis du klarer, men aller helst lar jeg denne strammingen komme av seg selv. Det blir da veldig trangt og jeg kan sitte slik og småjukke i gjerne 10-15 minutter hvis mulig, og kommer garantert voldsomt.

Det beste for meg er at han er rolig, og ikke peiser på, så får jeg gjort mitt. Det viktigste er tid, at du ikke føler du må forte deg, og at du kjenner etter din nytelse - ikke tenk på han, i alle fall ikke denne gangen.

Det er mitt beste stalltips.

Skrevet

Veldig mange gode tips her. Det eneste nye jeg kan komme med er at man kan gjøre veldig mye bra med puter. Ved å f.eks. legge en pute under rumpa di, så vil han treffe på helt andre måter der inne. Lek med forskjellige stillinger, både alene og med kjæresten, og ta med puter i leken, så får dere sett hva som er best for dere.

AnonymBruker
Skrevet

Tusentakk for veldig mange gode tips! Jeg tenker faktisk som oftest på han, noe som også kan være en god grunn til at jeg ikke får det til. Puter har vi brukt litt før, men skal prøve å ta de i bruk i enda større grad for å teste ut hvordan det fungerer. Skal treffe han i helgen, så får vi prøve ut alle de gode tipsene dere har gitt!

Gjest tande p
Skrevet

Han kan ligge stille inne deg med all sin tyngde oppå bekkenet. Be ham ikke å peise på, for da mister dere kontakt på tyngdepunktet. Du kan da vrikke hoftene etter behov, og hold knærne nede slik at det er maksimum kontakt og tyngde på området rundt klitoris. Dette blir omtrent som når du ligger på magen og presser ned med all makt, bare at du ligger med ansiktet vendt oppover. Dette vil være kun for deg, han kan ordnes senere ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...