Gå til innhold

silikon...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått time til operasjon i august.

grunnen til at jeg skal gjøre det er at jeg har slanket meg mye+ammet, så det er kun hud igjen :(

er 165cm høy, 69kg. legen anbefalte ca 235-255.

så til dere som har tatt silikon har jeg noen spørsmål jeg håper noen kan svare meg på :)

gruer meg VELDIG til narkosen. så hvordan er det å ha narkose (før-etter)?

er alenemamma til en gutt på 1 år, tenker på hvordan dette skal gå etter operasjonen. skal få hjelp av familie etterpå til løft og slik,men er det flere i men småbarn som har tatt silikon,og hvrdan gikk det?

hvordan er tiden etterpå?

hvilke smertestillende?

over/under muskel?

noen som har erfaring med klinikk haugesund?

noen som har ammet med silikon,og hvordan såg de ut etterpå?

hvor lang tid var du vekke fra jobb? ( har fysisk tung jobb)

hvor mye la du inn? (+høyde+kg)

håper noen kan svare meg å dele sine opplevelser :) :)

vil så gjerne ha nye pupper,men er samtidig veldig redd for å dø(!) ja,teit tankegang,men er det :P

Videoannonse
Annonse
Gjest charella
Skrevet

Heisann, å så spennende! Det er ingenting å grue seg til. Da jeg tok silikon kvidde jeg meg veldig. Etter kirurgen hadde tegnet på meg gikk vi inn på operasjons rommet. Jeg var redd for at knivene skulle ligge fremme på rad og rekke men jeg så ingen :fnise: Alle var smilende og det var musikk på og alt :P

Jeg la meg på operasjonsbordet, og de begynte å ta forskjellige "plaster" på meg som vist var for å måle hjertet (nei det var ikke plaster). De småpratet med meg hele tiden. Så var det tid for morfinen/narkosen :D husker jeg tenkte jeg skulle prøve å ikke sovne. Men det var så utrolig deilig! Jeg var kjempe nervøs egentlig, og så bare kjente jeg at jeg ble rolig og lykkelig :P Slappet sånn av at jeg sa de kunne bare fettsuge meg i samme slengen haha. Så skulle jeg bare lukke øynene, "2sekunder" etterpå åpnet jeg øynene og da var jeg på et annet rom og ferdig operert ;)

Skrevet

Heisann, å så spennende! Det er ingenting å grue seg til. Da jeg tok silikon kvidde jeg meg veldig. Etter kirurgen hadde tegnet på meg gikk vi inn på operasjons rommet. Jeg var redd for at knivene skulle ligge fremme på rad og rekke men jeg så ingen :fnise: Alle var smilende og det var musikk på og alt :P

Jeg la meg på operasjonsbordet, og de begynte å ta forskjellige "plaster" på meg som vist var for å måle hjertet (nei det var ikke plaster). De småpratet med meg hele tiden. Så var det tid for morfinen/narkosen :D husker jeg tenkte jeg skulle prøve å ikke sovne. Men det var så utrolig deilig! Jeg var kjempe nervøs egentlig, og så bare kjente jeg at jeg ble rolig og lykkelig :P Slappet sånn av at jeg sa de kunne bare fettsuge meg i samme slengen haha. Så skulle jeg bare lukke øynene, "2sekunder" etterpå åpnet jeg øynene og da var jeg på et annet rom og ferdig operert ;)

Skrevet

åhh,det hørtes ut som en god opplevelse!! :)

hehe,ja tatt fettsuging i samme slengen hadde ikke vært dumt :)

hvor mye tok du,og hvordan var tiden etterpå?

Gjest charella
Skrevet

Jeg fikk 260g runde over muskelen. Men siden jeg hadde pupper fra før så ser det veldig naturlig ut :gjeiper:

Har hørt det skal være vondere å ta under muskelen, men jeg som trodde jeg kom til å grine av smerte i to uker ble ganske overasket. Hadde nesten ikke vondt i det hele tatt. gikk over til vanlig paracet etter 3 dager. eneste var når jeg la meg i sengen så var det veldig vondt og vanskelig å reise seg opp igjen. ellers ingen problemer :)

men man skal ikke løfte armene over hodet de første ukene, så om du skal være alene etter operasjonen så vil jeg anbefale å legge fram feks glass fra øverste hylle klart før du skal operere ;)

Lykke til!

Skrevet

Let opp tråden CeeCees hemmelige verden i dagbøkene. Der kan du få svar på alt du lurer på.

AnonymBruker
Skrevet

Vennina mi klarte ikke å dusje seg selv en gang etter opperasjonen.

AnonymBruker
Skrevet

Det er noe jeg har tenkt mye på, det med etter oprasjonen. Skulle ønske jeg kunne klare meg selv rett og slett, for jeg har ikke lyst til å involvere så mange i dette. Og jeg hater å være til bry for andre.

Gjest charella
Skrevet

du kan fint klare deg selv så lenge du legger ting til rette for at du kommer til å være handicap en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...