Gå til innhold

Kan noen lære meg WoW?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært solospiller i 5 år. Har vært i 2-3 raideguilds men orket rett og slett ikke pga da måtte jeg spille til de gitte tidspunktene. Å spille solo var gøy det og aldri et problem

Jeg synes egentlig wow er det beste mmorpg'et jeg har prøvd og det eneste jeg har falt tilbake på, men med sine feil såklart. Anbefaler så definitivt en trial! Og for å være helt ny så er troll race den enkleste å begynne med, med tanke på questene og ekstra hjelp man får. Så anbefaler å teste dem først.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også en solospiller (ikke WoW, men to andre MMORPGs). Jeg er med i et par guilds, men ikke av typen som krever at man er med på raids. Jeg har aldri deltatt på et raid i hele mitt liv, faktisk. Slike spill blir hva du gjør dem til.

Skrevet

Kjøp Battlechest. Der får du med grunnpakken og den første tilleggspakken pluss to guide books. 249,90 hos GameStop hvertfall.

• 2 uker senere...
Gjest Heloise
Skrevet

Du må ha alle expansionene fordi verdenen forandret seg fysisk med siste expansion. Det er et veldig gøyalt spill, og du kan så og si gjøre akkurat hva du vil med det :) Du kan rollespille, sloss, queste, eller bare lage ting og leke med "penger" og økonomi, samle på ting, osv... For meg er wow et "sosialt" spill, hvor jeg leder to guild sammen med kjæresten. Et på ally og et på horde, sammen med samme vennegjeng.

Hvis du bor i Oslo kan jeg komme og spille sammen med deg :fnise: "WoW teacher Heloise" haha... *kremt*

AnonymBruker
Skrevet

Du må ha alle expansionene fordi verdenen forandret seg fysisk med siste expansion.

Dette stemmer ikke. Azeroth er forandret for godt, så de med kun orginale spillet vil få de samme sonene og questene som noen med cataclysm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...