Gjest Nefertiti Skrevet 10. november 2003 #1 Skrevet 10. november 2003 Jeg skal sy et skjørt. Har bare sydd topper før, så er litt usikker på hvordan jeg skal begynne. Bør jeg ha et for eller noe i skjørtet for at det skal henge finere, eller er det noen andre gode tips for å få det til å se finest mulig ut. Hadde tenkt å ha det litt over kneet, stramt oppe og litt utoversvingt. Bør jeg klippe stoffet i to så jeg får et bakstykke og et fremstykket eller bare sy en søm på det? *litt uerfaren skjørtsyer*
Gjest Malena Skrevet 10. november 2003 #2 Skrevet 10. november 2003 Du bør enten lage et mønster av et skjørt du allerede har - eller så bør du gå i stoff-butikken og kjøpe et mønster.
Suzy Skrevet 11. november 2003 #3 Skrevet 11. november 2003 Du bør enten lage et mønster av et skjørt du allerede har - eller så bør du gå i stoff-butikken og kjøpe et mønster. Veldig godt råd! Det er mer komplisert enn du tror å sy et skjørt. Anbefaler deg å kjøpe et av de enskleste mønstrene og kjøpe stoff etter anvisningene på mønsteret.. Lykke til! Suz
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå