Gjest Nefertiti Skrevet 10. november 2003 #1 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg skal sy et skjørt. Har bare sydd topper før, så er litt usikker på hvordan jeg skal begynne. Bør jeg ha et for eller noe i skjørtet for at det skal henge finere, eller er det noen andre gode tips for å få det til å se finest mulig ut. Hadde tenkt å ha det litt over kneet, stramt oppe og litt utoversvingt. Bør jeg klippe stoffet i to så jeg får et bakstykke og et fremstykket eller bare sy en søm på det? *litt uerfaren skjørtsyer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malena Skrevet 10. november 2003 #2 Del Skrevet 10. november 2003 Du bør enten lage et mønster av et skjørt du allerede har - eller så bør du gå i stoff-butikken og kjøpe et mønster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. november 2003 #3 Del Skrevet 11. november 2003 Du bør enten lage et mønster av et skjørt du allerede har - eller så bør du gå i stoff-butikken og kjøpe et mønster. Veldig godt råd! Det er mer komplisert enn du tror å sy et skjørt. Anbefaler deg å kjøpe et av de enskleste mønstrene og kjøpe stoff etter anvisningene på mønsteret.. Lykke til! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå