Ylvamor Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Håper noen kan hjelpe meg med dette Vi skal ha reker og lurer på hvor mye dere beregner pr pers? Vi skal kun ha reker, selvfølgelig med brød, majones osv
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Jeg pleier å beregne en halv kilo reker pr. pers. Dette er altså kokte reker med skall. Og en halv kilo ekstra for rester til pålegg eller suppe dagen etter.
-Fisken- Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 Jeg pleier å beregne en halv kilo reker pr. pers. Dette er altså kokte reker med skall. Og en halv kilo ekstra for rester til pålegg eller suppe dagen etter. Jeg regner også 1/2 kg per pers.
Vindmølle Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 Jepp, 1/2 kg er passelig Har du forresten prøvd avocado på rekene? Det er skikkelig godt og har blitt et fast innslag på rekebordet vårt
Ylvamor Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2011 Tusen takk for svar Nei, har ikke prøvd advokado, men det skal prøves! Tusen takk for tips Tar gjerne imot flere slike tips
Mixelite Skrevet 24. mai 2011 #6 Skrevet 24. mai 2011 Her har en enkel salat med grønt, agurk, tomat og mais eller ananas blitt fast følge til rekebordet. Vi beregner også en halv kg pr. person. Det som blir til overs passer godt sammen med kokt egg til frokost
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå