Gå til innhold

Sjefen skryter av overforbruket sitt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i et middels stort selskap der vi har fire eiere fordelt på to avdelinger.

De som holder til på min avdeling er ei på 40 år og ei på 60 år. Hver eneste dag i lunsjen så skryter de av hvor mye penger de bruker på å kjøpe seg klær og at de hele tiden finner klær, sko og vesker hjemme i skapet som de har glemt at de har kjøpt og som aldri har blitt brukt. Når de har vært på styremøtetur i utlandet får vi også høre om den enorme shoppingen, det flotte hotellet de bodde på og hvor mye de drakk og spiste. Sånn som at mannen til hun ene hadde drukket 10 irish coffe på en kveld. Det er også hytter på fjellet som det skal monteres utestamp og badstue på, hus som skal pusses opp og leiligheter i Spania som skal utbedres også videre. Det er i det hele tatt ikke så mye annet de snakker om. Folk får bruke pengene sine på akkurat det de vil, men jeg syns det er rimelig utidig at de legger ut om dette overforbruket (spesielt på shopping) overfor sine ansatte som ikke har spesielt god lønn og vilkår i det hele tatt.

Er det bare meg?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres upassende ut. De andre ansatte i firmaet har sikkert ikke tilsvarende lønn eller økonomi, og da blir det jo et ekstra skille mellom sjef/eier og de andre når dette er det eneste de snakker om... Høres veldig lite gjennomtenkt ut, i tillegg til at de høres utrolig overflatiske ut da.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...