Gå til innhold

Fjerne visdomstann i Bergen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med en snill og forsiktig tannlege i Bergen som kan fjerne delvis frembrutte visdomstenner? Muligens operativt? Jeg har tannlegeskrekk og gruer meg fælt, men uff, så ømt det er i de andre tennene som tannen presser på nå! :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos Arken tannlegesenter har de en veldig flink kjevekirurg som heter Njål (husker ikke etternavnet)

Han er lærer på odontologen, men tar kompliserte visdomstenner.

Veldig rolig og flink. Tar seg god tid til å forklare hva han skal gjøre.

Anbefales på det sterkeste ;)

Lykke til

Skrevet

Du har vært hos han?

Jeg har faktisk tannlege på Arken, men tror ikke hun kan ta denne tannen siden hun snakket om å henvise meg. Lenge siden du var hos han? Tenkte kanskje han hadde sluttet.

Uff, jeg er så pinglete, og av en eller annen grunn bruker bedøvelsen 1000 år på å funke, så sist jeg trakk visdomstann (den hadde kommet helt opp så det var vanlig trekking) så var det veldig smertefullt. Tannlegen hadde ikke tid til å vente siden hun hadde en ny pasient sa hun. Har fått helt noia etter den opplevelsen! Tanna kom ut, men tårene trillet. :sjenert:

Skrevet
http://5-3.no/ i Strandgaten! Der jeg fikk fjernet min visdomstann, og skal ta neste :) De er kjempeflinke, og har veldig mye erfaring med folk med tannlegeskrekk. Men de har muligens ventetid da.
Skrevet

Nå har jeg fått en tannlegetime imorgen til fjerning av visdomstanna forhåpentligvis hvis det ikke blir for komplisert. Samboeren min fikset. Tror han ble lei av sytingen min. :gjeiper:

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Bra du ordnet deg time. Jeg vil iallefall råde folk til å holde seg unna tannlegestudenter. Billig er det, men jeg skal aldri, aldri igjen la en student få prøve seg på sin første fjerning av visdomstenner på meg. AU.

Skrevet (endret)

Du har vært hos han?

Jeg har faktisk tannlege på Arken, men tror ikke hun kan ta denne tannen siden hun snakket om å henvise meg. Lenge siden du var hos han? Tenkte kanskje han hadde sluttet.

Uff, jeg er så pinglete, og av en eller annen grunn bruker bedøvelsen 1000 år på å funke, så sist jeg trakk visdomstann (den hadde kommet helt opp så det var vanlig trekking) så var det veldig smertefullt. Tannlegen hadde ikke tid til å vente siden hun hadde en ny pasient sa hun. Har fått helt noia etter den opplevelsen! Tanna kom ut, men tårene trillet. :sjenert:

Ja var hos ham to ganger på våren i fjor. Men er jo selvsagt mulig at han har sluttet etter det.

Høres helt forferdelig ut med en tannlege som ikke kan vente til bedøvelsen virker

pga en annen pasient var kommet. Virker som en tannlege som bare tenker penger det der.

Forstår godt at tårene trillet. Er ikke noe særlig gøy å trekke tenner som sitter så fast som visdomstennene...

*C-girl*

Endret av C-girl
Skrevet

Da var det overstått, tannen er offisielt ute! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...