AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Jeg er 20 år, har aldri vært gravid. Jeg har hele tiden hatt innovervendte brystvorter, som kun står ut når de blir stimulert eller jeg fryser. Dette vet jeg er normalt. Men på selve brystvorten(e), har jeg en horisontal "strek"/hul. Det hender det samler seg hvit/grå "guffe" inni. Er dette normalt, både det med strekene og det med guffen? Jeg tenker at det bare er død hud eller noe sånn, men vil jo være sikker. Og hva er de strekene? Vil dette gjøre det vanskelig for meg å amme i framtiden? Fant noen eksempler: Her er en normal brystvorte, uten strek Her er en innovervendt brystvorte (som jeg har) med strek (som jeg også har)
-Fisken- Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Begge de brystvortene du viser til er normale, ja Det er store forskjeller på brystvorter, akkurat som det er store forskjeller på puppestørrelse og areola.
Gjest gjestny Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 Jeg kan også finne sånn "gugge" i de, sikkert helt normalt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå