Gå til innhold

80-talls barne-tv


ranunkel

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst til å finne igjen kjenningsmelodien til et barne-tv-program fra 80-tallet som jeg ikke husker navnet på :jepp: ! Det er ikke så lett, derfor spør jeg gode hukommelser her inne:

Det var korte innslag i barnetv på Nrk, der elever ute i en skolegård gjorde/demonstrerte ulike gruppeleker (som slå på ring etc)og fellesaktiviteter. Hva het denne serien? Snuttene varte bare i et par minutter, og ble sendt mellom andre programmer.

Jeg har melodien sånn nesten fremme i bevisstheten, men kommer aldri lenger enn bare nesten:) Takk for all hjelp til nostalgisk sjelefred! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søk barneleker på youtube så finner du den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Hjertelig takk begge to - søkte på barneleker på youtube og fant den helt øverst! "Hei kom bli med" heter den visst :klemmer: Da var mysteriet løst på null komma niks, og jeg kan synge på den fløytesangen resten av uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serien het "Kom og lek"

Melodien er tatt fra filmen "For Tors skyld" og er ved Sigmund Groven/Steinar Ofsdal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melodien er tatt fra filmen "For Tors skyld" og er ved Sigmund Groven/Steinar Ofsdal.

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du mente den derre teite skoleserien Borgen skole.....huff og huff , teit melodi oxo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du mente den derre teite skoleserien Borgen skole.....huff og huff , teit melodi oxo.

Å nei, men den var jo kjempekul! Med kjekke Petter :-)

Hehe, så et lite glimt av den serien på tv for noen uker siden, og det så helt forferdelig ut. Men der og da funket den. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...