KaDust Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #61 Skrevet 25. mai 2011 Jeg er en fattig student med en hund å fø i tillegg, så jeg har ikke råd til proteinshakes og pulver å sånt. Derfor jeg må finne ut av proteinrike måltider som ikke koster flesk. Takk for oppskrift på smoothie, det er jo sjukt godt. Nå må jeg bare skaffe meg blender.. Henger litt etter her i huset.
Supraspinatus Skrevet 25. mai 2011 #62 Skrevet 25. mai 2011 Jeg er en fattig student med en hund å fø i tillegg, så jeg har ikke råd til proteinshakes og pulver å sånt. Derfor jeg må finne ut av proteinrike måltider som ikke koster flesk. Takk for oppskrift på smoothie, det er jo sjukt godt. Nå må jeg bare skaffe meg blender.. Henger litt etter her i huset. Kjøp stavmikser i stedet. Den har langt flere bruksområder enn en blender. I tillegg tar den mindre plass. 1
KaDust Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #63 Skrevet 25. mai 2011 Da gjør jeg det, selvom jeg ikke vet hva det er. Takk for tipset! Så får jeg google litt her. :gjeiper:
Supraspinatus Skrevet 25. mai 2011 #64 Skrevet 25. mai 2011 Da gjør jeg det, selvom jeg ikke vet hva det er. Takk for tipset! Så får jeg google litt her. :gjeiper: http://www.klikk.no/mat/spise/article637472.ece
Gjest HLHD Skrevet 29. mai 2011 #65 Skrevet 29. mai 2011 Hvis jeg skal ha noe veldig raskt så varmer jeg kidneybønner i chilisaus, og putter oppi mais, løk og agurk..^^ Kan også blande i cottage cheese om du vil ha enda fler proteiner:) Ser ut som en litt tvilsom blanding, men det er både raskt og godt:) Dette er blitt en av mine favoritter! Varmer en boks kidneybønnner i chilisaus og har oppi løk og mais. Serverer den med cottage cheese med agurkbiter i til! Kjempegodt, kjempeenkelt og sunt! :-D
Sunnere mat Skrevet 13. januar 2013 #66 Skrevet 13. januar 2013 (endret) Bønner, kikerter, linser og erter er utmerkede, sunne og rimelige kilder til protein. Spiser man animalske proteiner, får man i seg mye uønsket på kjøpet, som mettet fett, kolesterol (spesielt i kylling), omega-6 fettsyrer, kreftfremkallende stoffer (nitrosaminer og stekemutagener). Men spiser man kikerter og bønner, får man på kjøpe mye sunt. Fiber, jern, mikroelementer, B-vitaminer og mye mettende sakte karbohydrater som holder deg mett lenge, og blodsukker blir stabilt. Innlegg redigert for reklame for egen blogg Sophie-Ann,mod Endret 14. januar 2013 av Sophie-Ann
Gjest alille Skrevet 14. januar 2013 #67 Skrevet 14. januar 2013 Oi, hvorfor har jeg ikke sett denne tråden før??? Mange oppskrifter jeg må notere ned senere i dag! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå