Gå til innhold

Vondt på fremsiden av leggen

Fremhevede innlegg

Gjest Sirissen
Skrevet

Hei!

Jeg går mye tur. Fra 1-4 timer om dagen, stort sett rundt to. De siste dagene har jeg hatt vondt på fremsiden av ene leggen, og siden jeg er livredd for å måtte holde meg i ro over lengere tid tenker jeg umiddelbart det værste og begynner å lure på om det kan være begynnende benhinnebetennelse. Men, det er ikke midt forran på leggen, det er liksom på foran, men på venstre side av leggbeinet, et konkret sted. Smarten kom også plutselig, men uten at jeg har slått meg eller virdd noe. Jeg bare gikk, og plutselig begynte det å gjøre vondt og har gjort det siden. Kan noen være så snill og fortelle meg at det ikke høres ut som benhinnebetennelse? Hehe ok fortell meg sannheten da. Det gjør vondt i all bevegelse, ikke bare under tur eller trening, men nå jeg sitter stille kjenner jeg ikke noe.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Sorry, men det høres ut som beinhinnen. Jeg har det på begge beina, og måtte være i ro lenge. Nå kan jeg gå små turer på mykt underlag (asfalt er fy-fy). Jeg går også hos fysioterapeut som setter nåler og litt sånt.

• Liker 1
Skrevet

Det kan være beinhinnebetennelse eller muskelhinnebetennelse, jeg aner ikke hvordan man skiller mellom de to, men har hatt begge. ;)

En fysioterapeut vil kunne hjelpe deg med å finne ut hva det er og også tøyningsøvelser evt. andre ting du kan gjøre for å bli bedre uten at du må sitte i ro hele tiden. :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...