Gå til innhold

Et Langt Drag?

Fremhevede innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Tittenbøhsann Meddebattanter :)

Nå har det seg slik at min mor fyller 60 år om en mnd tid! :blåse:

Hun har helt klart vært toppen av kransakaka og stilt opp i hytt

og pine for alle og enhver, så hun fortjener all den heder og ære det er mulig å stelle i stand på slik en begivenhet!

Jeg husker for noen år siden, så gikk det et tv-program på NRK som het no sånt som " Vi på Langedrag" , og hun nevnte noen ganger da at det hadde vært stas å dra dit en gang.

Så nå tenker jeg litt på det da, at vi i kjernefamilien tar henne med en tur dit. Kanskje bare gi henne et ark med pakke-liste til bursdagen hennes, og ikke si hvor vi skal ( med en overnatting altså)

Jeg må innrømme at jeg synes kanskje det virker litt kjedelig å være der så lenge ( jeg tenker mye dø-tid), men så er ikke hun vokst opp i sivilisasjonen slik som meg!

Så da lurer jeg på om noen der ute har vært der?

Eller kanskje har noen andre geniale forslag til hva en stakkars datter skal finne på? :forvirra:

jeg foreslo en campingtur inni skogen til min bror og far, men det ble ikke særlig godt mottatt...hmmm...

Endret av NozMonster
Videoannonse
Annonse
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Langedrag er veldig trivelig iallefall. Har vært der på sommerleir og rideleir som liten, og elsket stedet - både maten, menneskene, dyrene, hestene, naturen.... Dere trenger jo ikke være der i dagesvis, og det er helt sikkert noe i området rundt dere også kan gjøre om du synes ulv, høns og kaniner blir kjedelig i lengden.

Gjest NozMonster
Skrevet

takk for svar Raggsokken :) snille du :)

Jeg føler på meg at det blir en tur!

Flere tipser/ råder / erfaringer taes i mot med stor iver :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...