Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk til gynekolog en dag, og forklarte problemet mitt med tykk utflod.

Før hadde jeg helt klar og blank utflod som kom i moderate mengder, mens den nå er tykk, hvit og klebrig og det kommer masser av det, og det sitter igjen på typen min når vi har sex. altså, det er masse hvit utflod på penisen hans. Jeg forklarte dette til gynekologen min men når hun sjekket meg så tok hun ingen tester av den, fordi hun mente det ikke var sopp eller lignende, og at jeg ikke skulle bry meg om den fordi "utflod kan forandre seg til tykk og hvit uten at det er noe gale med deg". SÅ KLART BRYR JEG MEG OM DEN, og såklart vil jeg ikke tro på at utfloden min bare kan forandre seg uten videre!?!?!?

Nå har jeg testet meg for alle mulige kjønnssykdommer og sopp osv men har ikke fått svar enda, men jeg klarer ikke vente på svaret så derfor spør jeg her om det er noen andre som har erfaringer med dette, for det plager meg VIRKELIG mye, og hvis den kommer til å være slik for alltid fordi utflod plutselig kan "bli sånn" så dør jeg altså.....

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den er forøvrig tykk og hvit, og den har mange "mikroskopiske"-små hvite klumper/prikker i seg, det måå da være sopp eller noe lignende? Jeg har gått på den sterkeste soppkuren fra canesten, og fått resept på en pille mot utflod som skulle gjenopprette den normale balansen i underlivet og ta knekken på eventuell vaginal vaginose - men problemet er det fortsatt :( hva skjer med meg!?

Skrevet

Det er ikke sikkert det er noe galt .

AnonymBruker
Skrevet

Utfloden skal forandre seg gjennom syklusen og går fra tynn og blank til hvit og tykk. Den kan også "henge" seg opp.

Om du mener du har sopp så bør du gå til en annen gynekolog som tar deg mere seriøst. Har du ingen andre symptomer på sopp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...