AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har et problem, og det er at jeg er alt for glad i mat. Jeg er ikke tjukk, men fettet legger seg på de verste plasser på kroppen, som i fjeset, rundt magen og armene. Jeg ser skikkelig feit ut. Jeg hater å bli tatt bilde av, for jeg ser ikke ut som meg selv på en måte. Beina mine er veldig tynne, og med et tjukt fjes ser alt bare FEIL ut. Hvordan skal jeg bli sunn? Noen som har noen tips? Jeg har forresten eksamener nå, ble nettopp slutt med kjæresten, og russetiden er nettopp over. Dette kan være en grunn til at jeg har blitt så sliten. Noen som har tips til hvordan jeg kan komme på fote igjen? ALT hjelper :-)
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Sunne retter er kjempedeilige de også! Hva med en saftig stor biff, stekt i bittelitt smør så den blir mør og god, på siden skjærer du opp noen friske tomater, river litt deilig salat, strør over noen maiskorn, kutter oppi en agurk, og kanskje litt annet grønt du liker? Får du ikke litt vann i munnen nå? Det gjør jeg, og det er helt sunt :D
Tormod83 Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Ett godt tips er å kartlegge kostholdet ditt i dag, og ta utgangspunkt i det. Fy-fy mat er det som inneholder sukker, hvetemel og transfett. (sistnevnte er bl.a. flittig brukt i ferdige kaker og kjekser som du kjøper i butikken) Når suget etter noe godt melder seg kan du heller spise frukt og nøtter, men ikke overdriv sistnevnte da det er rikt på kalorier. Videre anbefaler jeg å avstå fra slankekurer da dette er en midlertidig løsning, og lite hensiktsmessig på sikt. Mosjon bør være lystbetont ut i fra hva de finner givende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå