Gjest Tina Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har i flere år tatt braziliansk voks hver sommer. Jeg har alltid gått til den samme damen, men hun var på ferie så jeg måtte ta til takke med en annen dame. Har aldri blitt kåt av det før, men denne gangen ble jeg ekstremt kåt. Prøvde og fokusere på at det gjorde vondt men det gikk ikke. Låg bare og fantaserte om hva jeg ville at hun skulle gjøre med meg. Jeg var livredd for at hun skulle merke det på noen måte. Jeg skal til henne igjen om ca to uker, og lurer på om det blir synlig nedentil når man blir kåt? Vil ikke at hun skal vite det. Likevell vil jeg ikke bytte tilbake til hun jeg hadde før, for jeg trenger litt lovlig spenning i hverdagen da jeg er i et forhold.
Parvati Skrevet 13. juni 2011 #3 Skrevet 13. juni 2011 Troll eller ikke, det er fullt mulig å bli kåt av voksing
Djungelvrål Skrevet 14. juni 2011 #4 Skrevet 14. juni 2011 Ja jeg har det samme problemet med gynekologen min, blir kjempeopphisset hver gang... 2
Parvati Skrevet 15. juni 2011 #5 Skrevet 15. juni 2011 Whatever turns you on Mulig jeg bør bytte gyn?
Gjest KateW Skrevet 15. juni 2011 #6 Skrevet 15. juni 2011 Det går fire til fem uker mellom hver voksing, med mindre du har utrolig sterk behåring. Så dersom du skal igjen om to uker har hun lurt deg... 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå