AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har funnet en klump på høyre side rett over kragebeinet mitt. Den er ikke like stor som ei drue, men ikke langt ifra. Den "sklir" frem og tilbake når jeg tar på den. Jeg oppdaget den i dag. Hvor lenge bør jeg vente før jeg får den sjekket opp? Med tanke på at det kanskje er ingenting. Jeg er av typen som gjerne venter litt før jeg sjekker opp ting hos legen for å se om det forsvinner av seg selv. Men nå skal jeg reise bort neste onsdag, og jeg blir borte i over en måned. Burde jeg bare sjekke det opp nå med en gang?
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Ja, det er kanskje ventetid om du må til spesialist så bra å få evt bestilt før du drar.
Gjest Blubberella Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 Med fare for å uttale meg skråsikkert (jeg er overhodet ikke lege), men jeg har hørt at kuler du kan flytte rundt under huden stort sett er godartede. Ondartede kuler sitter ofte mer fast i vevet rundt. Men du bør jo selvsagt få det sjekket opp likevel, så bestill time før du drar så du kan få sjekket med en gang du kommer hjem.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 Uff ja sjekk det ut før du drar så slipper du å tenke på det mens du er vekke. Jeg har forresten hørt det samme som Ylvina, at kuler man kan flytte rundt på stort sett er godartede, men det er ingen grunn til ikke å få sjekket det. Lykke til:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå