Gjest matelskeren Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Jeg simpelten ELSKER mat. All mat..... Jeg er sulten 24/7, og jeg belønner meg alltid med god mat når jeg har fortjent noe. Godteri spiser jeg så og si aldri, heller ikke chips o.l, men det er fordi jeg ikke liker søtsaker, jeg liker mat. Men jeg kan ikke spise så mye mat.... For jeg legger på meg med en gang. Jeg er slank, og har vært det alltid, men elendig forbrenning, trening eller ei Noen tips? Jeg drikker mye vann, og spiser epler osv visst jeg er sulten mellom et måltid. Men jeg sovner mens jeg drømmer om frokost. Jeg drømmer om middag etter frokost og jeg drømmer om kvelds etter middag ...... Idag harjeg spist "kvoten" min, og jeg drømmer om frokost. Hva svarte. Kjempefrustrert er jeg!!
Gjest Bjørn82 Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Jeg simpelten ELSKER mat. All mat..... Jeg er sulten 24/7, og jeg belønner meg alltid med god mat når jeg har fortjent noe. Godteri spiser jeg så og si aldri, heller ikke chips o.l, men det er fordi jeg ikke liker søtsaker, jeg liker mat. Men jeg kan ikke spise så mye mat.... For jeg legger på meg med en gang. Jeg er slank, og har vært det alltid, men elendig forbrenning, trening eller ei Noen tips? Jeg drikker mye vann, og spiser epler osv visst jeg er sulten mellom et måltid. Men jeg sovner mens jeg drømmer om frokost. Jeg drømmer om middag etter frokost og jeg drømmer om kvelds etter middag ...... Idag harjeg spist "kvoten" min, og jeg drømmer om frokost. Hva svarte. Kjempefrustrert er jeg!! Jeg sitter på samme båt som deg!!!! Eneste forskjellen er at jeg trener ganske mye, men jeg har ingen begrensninger på hva jeg eter. Kan trøkke inn mat mens jeg tenker på hva jeg skal spise til neste måltid. Det eneste jeg prøver å begrense er hvor mye jeg spiser hver gang. Et japansk studie beviser at man ikke skal spise seg mett til ethvert måltid, men spise så mye at man beholder energien mellom hver gang man spiser. (metthets følelsen behøver mann ikke å få hver gang man har spist et måltid, selv om jeg sliter litt med det, å heller trener en time ekstra om jeg har spist for mye.)
Gjest matelskeren Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Jeg sitter på samme båt som deg!!!! Eneste forskjellen er at jeg trener ganske mye, men jeg har ingen begrensninger på hva jeg eter. Kan trøkke inn mat mens jeg tenker på hva jeg skal spise til neste måltid. Det eneste jeg prøver å begrense er hvor mye jeg spiser hver gang. Et japansk studie beviser at man ikke skal spise seg mett til ethvert måltid, men spise så mye at man beholder energien mellom hver gang man spiser. (metthets følelsen behøver mann ikke å få hver gang man har spist et måltid, selv om jeg sliter litt med det, å heller trener en time ekstra om jeg har spist for mye.) Takk og pris at det finnes flere Hva gjør du for å få tankene på annet enn mat? Der sliter jeg veldig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå