Gå til innhold

Kjøretime


watermeloon

Anbefalte innlegg

jeg skal ha min første kjøretime neste uke! Og jeg lurer rett og slett på hvordan man betaler for dem? :klaske: Betaler man cash etter hver enkelt time eller kan man overføre fra konto senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mauna Lee

Det avtaler du helt sikkert med din kjøretime. Jeg betalte alltid med kort før kjøretimen, men vet at folk spurte om å få det med på regning også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørekontoret mitt sendte regning for hver 4-6 time eller noe, så jeg betalte det etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig praksis er å sende regning, tror jeg, enten for flere kjøretimer samtidig eller én og én. Min kjøreskole samler opp alt på en egen login på nettsiden deres, finner kontonr og kid der + at hele kjørehistorien min frem til oppkjøring nå ligger der. Kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min kjøreskole kunne man velge mellom å få regning, eller å sjekke selv hvor mye man skylder ved å logge seg inn på kjøreskolen sine nettsider. Veldig flott, for da fikk jeg en ordentlig oversikt på hvor mye som egentlig ble brukt på kjøretimer o.l. Betalte over nettbank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fersk lærer

Jeg får faktura på epost etter hver kjøretime. Fakturaen har 1 dagers frist. Altså jeg må betale med en gang for å ikke få gebyrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg fikk regning for alle timene bortsett fra leie av bil til oppkjøring, den åtte jeg betale før oppkjøringen fordi da er man "ferdig" hos kjøreskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg må betale med kort eller kontant hver kjøretime, utenom en gang jeg plutselig ikke hadde dekning på kortet og en gang jeg skulle betale med kort men kortterminalen ikke funka. Heldige dere er som får regning, jeg spurte om det og det var visst ikke mulig der jeg kjører :/ Skulle gjerne hatt regning med noen dagers betalingsfrist for det har vrt ett par ganger jeg har måttet avbestille pga for lite penger akkurat der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg MÅTTE også betale med kort / nøyaktig kontant FØR hver time, det var noe avsindig dritt, så anbefaler folk å ikke kjøre med kjøreskoler som ikke tilbyr regning i posten. Systemet de hadde var så irriterende og stressende for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte på slutten av kjøretimen. Enten kontant eller med kort. Vet faktisk ikke om det gikk an å betale med faktura, syns det er enklere å betale der og da enn å huske på å logge inn nettbanken og betale regning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte med kort enten før jeg begynte å kjøre eller etterpå. Kunne også betale kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...