AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Nå må jeg undersjøke enda flere ting. Jeg føler meg fremdeles ikke frisk, og jeg kjenner noe er galt med kroppen min. Jeg har lest om ME, og jeg holdt på å steile da jeg leste igjennom all infoen. kan det være ME jeg har? Kjente igjen et hav av symptomene, spesielt hjertebanken, hodepinen, sår hals, lyssky, svimmelhet, lydvar, vonde muskler og mer. Er ikke lenge siden jeg var til legen snakket om hjertebanken min. Han skrev henvisning til sykehuset hvor jeg skal ha hjerteovervåkning i 24t. Står fortsatt på venteliste der, så gudene vet hvor lang tid det tar. Nå er det ikke sikkert det er det altså, men alt stemte på en måte, for jeg mangler fullstendig energi og føler meg slørete i hodet. Jeg begynnte nesten å gråte når jeg leste infoen, for jeg følte at jeg fant det som feiler meg. Jeg har kunn prøvd å finne svar på enkel plager som hjertebanken og energiløsheten, men aldri satt alle plagene sammen i en sammenheng. Før nå. Men siden jeg har vært til legen så mange ganger i det siste med alle enkelt plagene mine, kvier jeg meg veldig for å dra. Han tror garantert at jeg er hypokonder. Hvordan finner legen ut om jeg evt har ME? Tar han blodprøver? Tar han andre prøver som kan fastsette at det ER ME? Vil være annonym akkurat her....
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Jeg tror kanskje du burde lese litt om denne sykdommen her;http://no.wikipedia.org/wiki/Fibromyalgi Fibromyalgi og ME er to sykdommer som nå plasseres under samme paraply. Les litt om dem begge å se om du kanskje kjenner igjenn noe. Men tro meg, du vil nok møte motstand i helsevesnet hvis du sier at du misstenker en av disse. Jeg har måtte krangle med helsevesnet i over 5 år før noen hjalp meg. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå