Gjest HunterLady Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Hvor lenge brukte dere hudtape over sårene/arrene og hvordan ser arrene deres ut idag?
Narn|a Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har selv ikke silikon, men har mange venniner som har det. Hun ene som bare har tatt inn litt har bare lite arr, det er synlig, men ikke sånn WOW. Hun andre har operert seg 4 ganger eller noe slikt, og har et stort arr, som man tenker WOW.
smalls Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 For å være helt ærlig, så husker jeg ikke men tror jeg teipa arrene i litt over en månde? Det er snart 3 år siden jeg tok silikon, så husker ikke helt Arrene ser bra ut. De er litt synlige, men man ser de nesten ikke.
Gjest HunterLady Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 For å være helt ærlig, så husker jeg ikke men tror jeg teipa arrene i litt over en månde? Det er snart 3 år siden jeg tok silikon, så husker ikke helt Arrene ser bra ut. De er litt synlige, men man ser de nesten ikke. Ok. Jeg fikk nemlig beskjed fra kirurgen om å bruke tape så lenge arrene var rosa, og det er de jo en GOD stund?? Jeg operererte meg i starten av november, og brukte tape ihvertfall i 3-4 mnd. Nå orker jeg ikke mer!! :gjeiper: De er begynt å gå over til mer hvitfarge, men er ennå litt rosa.. Er det normalt?
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 Jeg fikk beskjed om å ha taip på i 3-4 månder, får finest mulig arr. Er nå 6 uker siden jeg tok. Men kunne ta av etter 4 uker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå