Gå til innhold

Dere med silikon!

Fremhevede innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Hvor lenge brukte dere hudtape over sårene/arrene og hvordan ser arrene deres ut idag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv ikke silikon, men har mange venniner som har det. Hun ene som bare har tatt inn litt har bare lite arr, det er synlig, men ikke sånn WOW.

Hun andre har operert seg 4 ganger eller noe slikt, og har et stort arr, som man tenker WOW. :goodbye:

Skrevet

For å være helt ærlig, så husker jeg ikke men tror jeg teipa arrene i litt over en månde? Det er snart 3 år siden jeg tok silikon, så husker ikke helt :sjenert:

Arrene ser bra ut. De er litt synlige, men man ser de nesten ikke.

Gjest HunterLady
Skrevet

For å være helt ærlig, så husker jeg ikke men tror jeg teipa arrene i litt over en månde? Det er snart 3 år siden jeg tok silikon, så husker ikke helt :sjenert:

Arrene ser bra ut. De er litt synlige, men man ser de nesten ikke.

Ok. :)

Jeg fikk nemlig beskjed fra kirurgen om å bruke tape så lenge arrene var rosa, og det er de jo en GOD stund?? Jeg operererte meg i starten av november, og brukte tape ihvertfall i 3-4 mnd. Nå orker jeg ikke mer!! :gjeiper:

De er begynt å gå over til mer hvitfarge, men er ennå litt rosa.. Er det normalt?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk beskjed om å ha taip på i 3-4 månder, får finest mulig arr. Er nå 6 uker siden jeg tok. Men kunne ta av etter 4 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...