FrøkenJosefine Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Tenkte vi kunne få folk ut av skammen! Fortell noe du ikke har sagt til noen.. Få det ut i verden, så blir det ikke så farlig lenger.. Du kan faktisk være anonym i denne tråden.. Du er tøff, dette klarer du!
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har stor kredittkort gjeld som ingen vet om
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Min hemmelighet er at jeg ikke kan sykle. Og tør ikke å lære meg det etter en ulykke som barn.
FrøkenJosefine Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har stor kredittkort gjeld som ingen vet om Det er det mange som har! Ikke vær trist, men lov deg selv for din egen skyld at du ikke skal gjøre den høyere! Sett inn litt penger vær måned til å få den ned.. Stor klem!
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Venner og familie synes jeg er så flink med penger, de skulle ha visst hvor dårlig jeg egentlig er med penger :hihi:
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Det er det mange som har! Ikke vær trist, men lov deg selv for din egen skyld at du ikke skal gjøre den høyere! Sett inn litt penger vær måned til å få den ned.. Stor klem! Tusen takk jeg jobber hardt med det, så det nærmer seg nok slutten en eller annen gang!
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 Jeg er en jente i midten av 20årene og har omtrent null erfaring med sex. Ikke vet jeg hvordan jeg skal bryte den onde sirkelen hellr
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #8 Skrevet 23. mai 2011 en annen hemlighet.. ingen vet at det var jeg som tagga på den lokale politistasjonen en gang for mange år siden. Første gang jeg sier det faktisk! var ikke mye, men alt er nok..
Gjest Fikira Skrevet 23. mai 2011 #9 Skrevet 23. mai 2011 Jeg er ikke så frekk og bastant i virkeligheten som jeg er på kg =D 1
FrøkenJosefine Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #10 Skrevet 23. mai 2011 Jeg er den snille jenta, men jeg har virkelig en slem side når det kommer til gutter.. Har vel vært det man kaller promiskuøs...
Gjest HunterLady Skrevet 23. mai 2011 #11 Skrevet 23. mai 2011 (endret) Jeg har en så fæl hemmelighet at jeg ikke tør å poste den anonymt engang. Det er hemmeligheten min! Endret 23. mai 2011 av HunterLady
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #12 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har en så fæl hemmelighet at jeg ikke tør å poste den anonymt engang. Det er hemmeligheten min! 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #13 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har vært sammen med en bruker på jobb. :O Var en stund livredd han skulle bruke det mot meg og fortelle dettil annet personal. Ikke skjedd enda.. men tanken er der. Dårlig samvittighet ikke minst mot den nye kjærsten jeg har nå, at han ikke kan vite (jobber samme plass...) og ta valg om han vil være med meg etter det, sannsynligvis ikke.. Er ikke så sosial eller skoleflink som flere tror, har ingen motivasjon ift eksamenslesing.
Tonka Skrevet 23. mai 2011 #14 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har en så fæl hemmelighet at jeg ikke tør å poste den anonymt engang. Det er hemmeligheten min! Jeg også... Har så lyst til å få det ned på svart hvitt og poste som anonym, men...tør ikke...
FrøkenJosefine Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #15 Skrevet 23. mai 2011 Bare tørre.. Kan jo editere den litt slik at dere ikke blir gjenkjent..ingen dømming i denne tråden! Gode klemmer til dere begge!
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #16 Skrevet 23. mai 2011 Min far er alkoholiker, og min oppvekst har vært preget av dette. Har dekket over det for alle jeg kjenner, hele livet.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #17 Skrevet 25. mai 2011 Jeg har solgt kroppen min for et par hundrelapper.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #18 Skrevet 25. mai 2011 Jeg har droppa alle eksamener dette semesteret, for jeg har valgt så feil at jeg ikke klarer å sette meg ned å lese. Alle tror jeg i det minste tok eksamen, til og med mannen min 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #19 Skrevet 25. mai 2011 Jeg har aldri klart å få orgasme, selv om kjæresten min gjør sitt ytterste for å hjelpe meg. Sexen er kjempe digg, men jeg klarer aldri det siste steget til orgasme
Xaphan Skrevet 25. mai 2011 #20 Skrevet 25. mai 2011 Jeg har droppa alle eksamener dette semesteret, for jeg har valgt så feil at jeg ikke klarer å sette meg ned å lese. Alle tror jeg i det minste tok eksamen, til og med mannen min Jeg er i samme situasjon, bare at det ikke er en hemmelighet for min del. Men det ordner seg nok skal du se 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå