Gå til innhold

Hemmeligheter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte vi kunne få folk ut av skammen! Fortell noe du ikke har sagt til noen..:)

Få det ut i verden, så blir det ikke så farlig lenger..:)

Du kan faktisk være anonym i denne tråden..:)

Du er tøff, dette klarer du!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stor kredittkort gjeld som ingen vet om :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

Min hemmelighet er at jeg ikke kan sykle. Og tør ikke å lære meg det etter en ulykke som barn.

Skrevet

Jeg har stor kredittkort gjeld som ingen vet om :tristbla:

:klemmer:

Det er det mange som har! Ikke vær trist, men lov deg selv for din egen skyld at du ikke skal gjøre den høyere! :) Sett inn litt penger vær måned til å få den ned..:)

Stor klem!

AnonymBruker
Skrevet

Venner og familie synes jeg er så flink med penger, de skulle ha visst hvor dårlig jeg egentlig er med penger :hihi:

AnonymBruker
Skrevet

:klemmer:

Det er det mange som har! Ikke vær trist, men lov deg selv for din egen skyld at du ikke skal gjøre den høyere! :) Sett inn litt penger vær måned til å få den ned..:)

Stor klem!

Tusen takk :klemmer: jeg jobber hardt med det, så det nærmer seg nok slutten en eller annen gang!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente i midten av 20årene og har omtrent null erfaring med sex.

Ikke vet jeg hvordan jeg skal bryte den onde sirkelen hellr :(

AnonymBruker
Skrevet

en annen hemlighet.. ingen vet at det var jeg som tagga på den lokale politistasjonen en gang for mange år siden. Første gang jeg sier det faktisk! var ikke mye, men alt er nok.. :sjenert:

Gjest Fikira
Skrevet

Jeg er ikke så frekk og bastant i virkeligheten som jeg er på kg =D

• Liker 1
Skrevet

Jeg er den snille jenta, men jeg har virkelig en slem side når det kommer til gutter..

Har vel vært det man kaller promiskuøs...

Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Jeg har en så fæl hemmelighet at jeg ikke tør å poste den anonymt engang.

Det er hemmeligheten min!

Endret av HunterLady
AnonymBruker
Skrevet

:klem:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med en bruker på jobb. :O Var en stund livredd han skulle bruke det mot meg og fortelle dettil annet personal. Ikke skjedd enda.. men tanken er der. Dårlig samvittighet ikke minst mot den nye kjærsten jeg har nå, at han ikke kan vite (jobber samme plass...) og ta valg om han vil være med meg etter det, sannsynligvis ikke..

Er ikke så sosial eller skoleflink som flere tror, har ingen motivasjon ift eksamenslesing.

Skrevet

Jeg også...

Har lyst til å få det ned på svart hvitt og poste som anonym, men...tør ikke...

Skrevet

Bare tørre..:) Kan jo editere den litt slik at dere ikke blir gjenkjent..ingen dømming i denne tråden! :)

Gode klemmer til dere begge!

AnonymBruker
Skrevet

Min far er alkoholiker, og min oppvekst har vært preget av dette. Har dekket over det for alle jeg kjenner, hele livet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har solgt kroppen min for et par hundrelapper.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har droppa alle eksamener dette semesteret, for jeg har valgt så feil at jeg ikke klarer å sette meg ned å lese. Alle tror jeg i det minste tok eksamen, til og med mannen min :(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri klart å få orgasme, selv om kjæresten min gjør sitt ytterste for å hjelpe meg. Sexen er kjempe digg, men jeg klarer aldri det siste steget til orgasme :sukk:

Skrevet

Jeg har droppa alle eksamener dette semesteret, for jeg har valgt så feil at jeg ikke klarer å sette meg ned å lese. Alle tror jeg i det minste tok eksamen, til og med mannen min :(

Jeg er i samme situasjon, bare at det ikke er en hemmelighet for min del. Men det ordner seg nok skal du se :klem:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...