Pin-up Skrevet 10. juli 2011 #21 Skrevet 10. juli 2011 Jeg syns det er pirrende å bli spanket litt under sex, mens vi holder på!_ Hvis partneren min vil at jeg skal gjøre det, kan jeg strekke meg relativt langt. Selv om jeg som andre sier her, liker å være mottaker.
lys Skrevet 10. juli 2011 #22 Skrevet 10. juli 2011 Ja, det ville jeg gjort. Og jeg har faktisk spurt selv om akkurat det i et par situasjoner. (dette fikk jeg senere beskjed fra en venninne at jeg ikke måtte be om, men jeg tenker at det må da være greit å spørre om slikt. Setter selv bare pris på når han jeg har sex med forteller hva han vil. Har fortsatt til gode å bli spurt om å gjøre noe som er for drøyt for meg)
Erotisk Flukt Skrevet 10. juli 2011 #23 Skrevet 10. juli 2011 Ville gitt henne flere riser, men jeg tror hun ville blitt forskrekket. For de fleste norske jenter og piker ferdes med slike tøffelhelter som får de til å tro at en liten dask på rumpa er det samme som ris/spank. Noe det absolutt ikke er! Ja til spank, nei til dask! -Domino
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #24 Skrevet 11. september 2011 Betyr spank her at man klasker litt på baken mens man har sex ? Eller er det sånn sånn "ligge over knærne og være uskikkelig unge, ris" ?
minipusen Skrevet 11. september 2011 #25 Skrevet 11. september 2011 Betyr spank her at man klasker litt på baken mens man har sex ? Eller er det sånn sånn "ligge over knærne og være uskikkelig unge, ris" ? For meg betyr det det siste (eller at han bruker pisk) - og jeg elsker det.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #26 Skrevet 11. september 2011 For meg betyr det det siste (eller at han bruker pisk) - og jeg elsker det. Jeg får bjørkeris på den måten, ned med buksa og over knærne! Svir utrolig mye men er opphissende likevel. Litt skummelt i forhold til om naboer hører hva som foregår forresten
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #27 Skrevet 11. september 2011 Ja, det ville jeg gjort. Og jeg har faktisk spurt selv om akkurat det i et par situasjoner. (dette fikk jeg senere beskjed fra en venninne at jeg ikke måtte be om, men jeg tenker at det må da være greit å spørre om slikt. Setter selv bare pris på når han jeg har sex med forteller hva han vil. Har fortsatt til gode å bli spurt om å gjøre noe som er for drøyt for meg) Spanking er helt greit det hvis begge partene ønsker det. Det viktigste er at man har en felles forståelse av hva som er greit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå