AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Tips til hva jeg kan putte i omeletten for å gjøre den litt mer spennende enn bare rene egg? Grønnsaker? Har sett noen oppskrifter med cottage cheese i, hvordan er dette? Og hvor mye skal jeg ha i av cc per egg?
Næjøss Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Det som er så fint med omelett, er at du kan putte så og si hva som helst i den. Krydder, grønnsaker, kjøtt. Hvis du skal ha kjøtt i bør du steke det for seg selv først da. Bruk fantasien og smaksløkene
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 takk men vet du hvordan det blir med cottage cheese? jeg liker ikke cc sånn helt bart, men det kan jo være det blir godt i omelett?
Glynis Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Min favoritt er purre og soltørket tomat. Ikke så revolusjonerende, men hever den absolutt fra å være bare egg.
Leanne Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 jeg hakker sjalottløk, sopp, spekeskinke. Dette steker jeg i panna og tar det ut igjen. Lager omelett, har så løken, soppen, spekeskinken på toppen sammen med paprika, purre og mozerella ost.. Veldig god
Mary Poppins Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 (endret) lagde omelett senest idag, og da slang jeg oppi bacon-biter, vårløk, tomater, estragon, revet ost, en dæsj rømme, salt og pepper. Ble veldig god Endret 23. mai 2011 av Mary Poppins
missLynch Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 Stekt salami, pepperoni eller chorizo. Skiver av kokt potet. Smøreost; den nye bacon og peppervarianten var veldig god. Alt av rester- som pølsebiter, grønnsaker, osterester.
Tonka Skrevet 24. mai 2011 #8 Skrevet 24. mai 2011 Stekt bacon, chorizo og skinke, en litt smaksrik ost, løk, gressløk, friske eller tørkede urter, jalapeños, gress- eller vårløk, godt stekt champignon, chili, tja... You name it, nesten hva som helst passer i omelett. Du burde forresten teste oeuf cocotte også, det er enda enklere enn omelett og minst like godt.
NullHull Skrevet 25. mai 2011 #9 Skrevet 25. mai 2011 takk men vet du hvordan det blir med cottage cheese? jeg liker ikke cc sånn helt bart, men det kan jo være det blir godt i omelett? Cottage cheese fungerer helt strålende. Det er jo mye vann i den, så mye "fordamper", men forøvrig smelter den som annen ost .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå