Gå til innhold

Seksuell oppvåkning av den negative sorten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sluttet på p-pillen og har fått tilbake min normale lyst, og med det også viljen til å forbedre kvaliteten på sexen. På pillen slo jeg meg til ro med at han ofte hadde det bedre enn meg, og han brukte tross alt mye tid på at jeg skulle ha det bra i senga - noen ganger med hell, andre ikke.

For rundt en uke siden begynte jeg å ta tak i dette, eksperimenterte litt på egen hånd, og skulle vise ham noen grep dagen etter. Og dagen etter det. Og dagen etter det.

Jeg gikk og gledet meg i dagesvis til han skulle komme hjem og vi skulle ha sex igjen, var sprengfull av lyst, og etter en time med litt prøving og feiling lå jeg der og gynget slapt mens jeg stirret i veggen, mens han var fornøyd som bare det.

Jeg prøvde å være mild og forklare godt, men nå har det slått meg at han er HELT BLIND på hva god kjemi i senga er. Jeg føler at han er helt ute, helt feil håndlag, alt. Når jeg sier "det er bedre sånn", svarer han bare at det er tungt å gjøre det på den måten, som om feilen ligger i min fysikk og mine preferanser i forhold til hva han kan få til. Altså erklærer han sexlivet vårt for dødt før vi har prøvd å gjøre det bedre.

Så var ikke problemet at jeg hadde lav sexlyst på grunn av pillen likevel.. Eller?

Kanskje jeg bare hadde ALTFOR høye forventninger til å forbedre sexen.

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette kan du ordne, men det er klart at når han har fått styre på med noe som han synes er godt (og gjerne tror det er godt for deg i 4 år, så klarer du ikke å snu dette på dagen. Du må vise han ofte, skikkelig og varsomt så kommer det etterhvert. Ikke bare fortell, men vis han, og vær søt og god mot han :)

He'll come around ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...