AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har små rykninger i musklene her og der, egentilg uten at det er noen bestemt plass, men det er mer i leggene enn resten av kroppen. Har vært til lege og han mente det ikke var noe spesielt, eller det ble på en måte ikke sett på som noe som helst, på en måte at det ikke var noe. Har også vært til fysioterapeut, og han mente det kunne komme av jeg ikke var sosial nok, eller at det ville hjelpe å være mer sammen med folk. Til lege fikk jeg tatt blodprøve, og den viste veldig bra resultater, uten at jeg vet noe særlig om hva det ble tatt prøve av, men det var vel en generell prøve. Kan ikke nekte for at jeg rett og slett synes det er noe galt med meg, føler meg på en måte ødelagt, men det er kanskje en form for småkrampe som er vanlig. Noen som vet hva det kan være? mann, 26
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Hvordan er dette innlegget på en skala fra 1 til 10, der hvor 10 er best? Er småkrampe og leamus så kjedelig og teit at det ikke er noe å bry seg om? Tror noen leggene kan bli bedre ved trening?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 Det hjalp til leggene å trene stepøvelse, eller jogging. Tviler på at jeg mangler magnesium.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå