Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Hei hei, har nå vært sammen med en mann fra tyrkia i 3 måneder ca. og jeg har ikke møtt ham mer en en gang, fordi han fremdeles bor i tyrkia, men jeg er forelsket og glad i ham, og jeg vil ha ham og ingen andre. Av og til stusser jeg på ting han sier til meg, han sier han er sjalu, men det virker ikke sykelig, bare litt søtt sjalu. Jeg har hørt litt av hvert om tyrkere, at de er uhygieniske, innpåslitne, sjalue, men også vennlige, høflige og flink til å gi komplimenter. Jeg lurer på det med kulturforskjeller også, han sier han er kristen, men jeg vet ikke jeg. Han sa at hvis jeg skal ut med mine venninner så kommer han til å ringe til meg hvis han savner meg for å få meg hjem tidligere. Er dette begynnelsen på et fengsel mon tro ? eller overdriver jeg mine tanker.han sier han vil aldri noen gang forlate meg, at jeg er hans alt. Han sier også at han aldri vil gjøre meg noe vondt. takk for alle svar
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Hei hei, har nå vært sammen med en mann fra tyrkia i 3 måneder ca. og jeg har ikke møtt ham mer en en gang, fordi han fremdeles bor i tyrkia, men jeg er forelsket og glad i ham, og jeg vil ha ham og ingen andre. Av og til stusser jeg på ting han sier til meg, han sier han er sjalu, men det virker ikke sykelig, bare litt søtt sjalu. Jeg har hørt litt av hvert om tyrkere, at de er uhygieniske, innpåslitne, sjalue, men også vennlige, høflige og flink til å gi komplimenter. Jeg lurer på det med kulturforskjeller også, han sier han er kristen, men jeg vet ikke jeg. Han sa at hvis jeg skal ut med mine venninner så kommer han til å ringe til meg hvis han savner meg for å få meg hjem tidligere. Er dette begynnelsen på et fengsel mon tro ? eller overdriver jeg mine tanker.han sier han vil aldri noen gang forlate meg, at jeg er hans alt. Han sier også at han aldri vil gjøre meg noe vondt. takk for alle svar Tyrkere er som alle andre menn; forskjellige. Dette med sjalusi....det skal en tyrker være hvis han bryr seg om dama si. Det hører med til kulturen. Så selv om han egentlig ikke er så sjalu, så må han framstå som det for å vise dama at han bryr seg om henne, og vil ha henne for seg selv. Det er i høyeste grad kulturelt. Mange tyrkere er veldig greie å leve med i hverdagslivet, men det er jo andre normer og regler for kulturen der. Tyrkere i norge tilpasser seg som regel til kulturen her. Har du møtt denne mannen på ferie da? I så fall er du kanskje ikke den eneste for han, for tyrkere som jobber med turister har en tendens til å ha/ha hatt mange damer. 1
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 jeg møtte han på et nettdatingsted og ja han jobber i et reisebyrå. Fortid er fortid sier han,han vil ha meg nå sier han og kun meg
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Du kan jo bare bytte ut egypter/Egypt med tyrker/Tyrkia i denne tråden: Min lenke Kulturforskjellene blir for store, spesielt om han har bodd i Tyrkia i hele sitt liv. Sannsynligheten er ekstremt stor for at han bruker deg for å komme seg til norge, og som en annen bruker her skrev: Det blir begynnelsen av på et fengsel. Han lurer deg trill rundt, KOM DEG BORT NÅ! 1
waco Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 (endret) Du burde bli gravid med ham. Endret 23. mai 2011 av waco
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 Holy Crap!!! Hvem er disse folka som faller for sånne folk???? Det er da mer en nok vakre snille gode norske menn der ute. En tyrker?!?!? Seriøst?!?!?!
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #8 Skrevet 23. mai 2011 De er DEILIGE i senga. Beste sex jeg noen gang har hatt var med en norsktyrker.. Men i det lange løp.. nope. Med særdeles få unntak, er det et sjalu folkeslag, og derfor utfordrende å leve med for oss nordboere som har lært oss kvinnefrigjøring! 1
Lunivere Skrevet 23. mai 2011 #9 Skrevet 23. mai 2011 Holy Crap!!! Hvem er disse folka som faller for sånne folk???? Det er da mer en nok vakre snille gode norske menn der ute. En tyrker?!?!? Seriøst?!?!?! Har falt for mange tyrkere, jeg! Og en var jeg sammen med i to år, og han var verdens snilleste og deiligste mann. Norske menn er generelt ikke så veldig attraktive at det gjør noe. 2
waco Skrevet 23. mai 2011 #10 Skrevet 23. mai 2011 Hvis han var verdens snilleste og deiligste mann, hvorfor er du ikke sammen med ham da? 5
cena Skrevet 23. mai 2011 #11 Skrevet 23. mai 2011 Du kan jo bare bytte ut egypter/Egypt med tyrker/Tyrkia i denne tråden: Min lenke Kulturforskjellene blir for store, spesielt om han har bodd i Tyrkia i hele sitt liv. Sannsynligheten er ekstremt stor for at han bruker deg for å komme seg til norge, og som en annen bruker her skrev: Det blir begynnelsen av på et fengsel. Han lurer deg trill rundt, KOM DEG BORT NÅ! Enig
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #12 Skrevet 23. mai 2011 Har falt for mange tyrkere, jeg! Og en var jeg sammen med i to år, og han var verdens snilleste og deiligste mann. Norske menn er generelt ikke så veldig attraktive at det gjør noe. Jeg sammenligner norske damer som blir sammen med tyrkiske menn med norske menn som blir sammen med thailandske damer. Det er stort sett bånnskrapet som ikke får seg noe her i Norge. 5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #13 Skrevet 23. mai 2011 Jeg sammenligner norske damer som blir sammen med tyrkiske menn med norske menn som blir sammen med thailandske damer. Det er stort sett bånnskrapet som ikke får seg noe her i Norge. Haha, you nailed it! Som om jeg skulle sagt deg selv.
Gjest Vampen Skrevet 23. mai 2011 #15 Skrevet 23. mai 2011 For en deilig suppe av naivitet og fordommer.. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #16 Skrevet 23. mai 2011 jeg møtte han på et nettdatingsted og ja han jobber i et reisebyrå. Fortid er fortid sier han,han vil ha meg nå sier han og kun meg Har du ikke truffet han i virkeligheten? Typisk at de sier "fortid er fortid". Da har de som regel gjort mye i fortiden sin Jeg kjenner en tyrker som skal gifte seg til høsten med ei tyrkisk dame. Jeg har kjent han siden 2004, så vi kjenner hverandre godt, og snakker om det meste. Han har hatt flere hundre damer, mange hver sesong. Det er litt konkurranse mellom gutta å ligge med flest mulig damer, det er noe de skryter om til hverandre. Samtidig føler de gjerne en tomhet etterhvert. De forelsket seg gjerne i begynnelsen, da de nettopp hadde begynt å jobbe med turister. Men ofte ble de brukt til en sommerflørt, kvinner kom og kvinner dro, og de betydde ikke noe særlig for noen. Så de stenger heller av følelsene sine, bruker kvinner, som kvinnene bruker dem. Til ren fornøyelse. Av og til inngår de forhold med turistdamer, men ettersom damen kun er der noen uker i året, så har de gjerne flere forhold gående eller er utro med andre damer i mellomtiden. Utroskap er veldig vanlig blandt tyrkiske menn, også andre steder enn i turistbyene. Det er liksom noe de "har lov til". Men damene har IKKE lov. Denne mannen jeg kjenner ser det som en selvfølge at hans ektefelle ikke skal jobbe. Hun skal være hjemme med barna. Han har også hatt forhold til flere europeiske kvinner, og han hadde ingen problemer med å finne en middelvei sammen med dem i forhold til kultur og levemåte. Han syntes det var helt greit at de jobbet og hadde sitt vanlige liv, men han likte ikke at de gikk ut og festet....det gjorde heller ikke han når han var i forhold med dem. Likevel var han utro av og til, men da ikke åpenlyst, og kun for sex. Nå skal han altså gifte seg, og sier at "fortid er fortid". Han vil ikke fortelle forloveden sin om sine tidligere damer og ekser, og hun spør heller ikke. Han har vært utro mot henne også, men det var med damer som ikke kom til å forvente noe av han etterpå, så det så han ikke problemet med i forhold til forloveden. I sitt hode, så har han sine behov, og sex er bare sex, men han "skjermer" henne så hun ikke blir "utskjemt" eller får vite noe. Det er også relativt vanlig i tyrkia å gå til prostituerte. Dette har sammenheng med at man (helst damen) ikke skal ha sex før ekteskapet, så det er få tyrkiske kvinner å ha sex med. Utenfor sesongen er det også få turistdamer. Derfor er prostitusjon veldig utbredt, og det er særlig damer fra Russland som selger tjenester. Det er f.eks vanlig å gå til prostituerte med gjengen før man skal i militæret, liksom for "en siste gang" på lenge. Tyrkiske menn kan fint bli forelsket, akkurat som andre menn. Og han gir gjerne hele hjertet sitt. At sex bare er sex, og at han har sine behov, sånn er det bare. Det betyr ikke så mye, så lenge han elsker sin kvinne helt og fullt ellers. Så han kan ha gode intensjoner, men lever etter litt andre regler enn vi gjør, og da blir det fort problemer i forhold til hva man forventer av hverandre. Det er som sagt vanlig å være utro, men han kan også la være....men da er det fordi han selv har sett at det ikke er bra, ikke fordi damen har sagt det. Likevel bør en ikke tro at han vil holde seg unna andre kvinner hvis damen er der kun noen uker i året. 5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #17 Skrevet 23. mai 2011 Hei hei, har nå vært sammen med en mann fra tyrkia i 3 måneder ca. og jeg har ikke møtt ham mer en en gang, fordi han fremdeles bor i tyrkia, men jeg er forelsket og glad i ham, og jeg vil ha ham og ingen andre. Av og til stusser jeg på ting han sier til meg, han sier han er sjalu, men det virker ikke sykelig, bare litt søtt sjalu. Jeg har hørt litt av hvert om tyrkere, at de er uhygieniske, innpåslitne, sjalue, men også vennlige, høflige og flink til å gi komplimenter. Jeg lurer på det med kulturforskjeller også, han sier han er kristen, men jeg vet ikke jeg. Han sa at hvis jeg skal ut med mine venninner så kommer han til å ringe til meg hvis han savner meg for å få meg hjem tidligere. Er dette begynnelsen på et fengsel mon tro ? eller overdriver jeg mine tanker.han sier han vil aldri noen gang forlate meg, at jeg er hans alt. Han sier også at han aldri vil gjøre meg noe vondt. takk for alle svar Om du leser Cuckolds tråd om norske kvinner i syden (les: alle muslimske land, inkludert Tyrkia), ser du at Cuckold har ansett slaget som tapt for alle norske kvinner som søker seg utenlands for litt oppmerksomhet (som de ikke får hjemme...)
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #18 Skrevet 23. mai 2011 Du burde bli gravid med ham. Ja, når norske menn ikke vil bli fedre, må jo utenlandske menn komme seg til Norge og gjøre jobben. Norske menn sitter jo bare der og sier ingenting. Blir ikke mye barn av det.
waco Skrevet 23. mai 2011 #19 Skrevet 23. mai 2011 Ja, når norske menn ikke vil bli fedre, må jo utenlandske menn komme seg til Norge og gjøre jobben. Norske menn sitter jo bare der og sier ingenting. Blir ikke mye barn av det. Ja så kan du sende sånne små fine ultralydbilder av den lille tyrkeren på en og halv centimeter i magen på mail, og så glede seg masse til at kjærlighetsbarnet gjenforener forholdet. Det blir så bra atte! Mye å se frem til her!
ioli Skrevet 23. mai 2011 #20 Skrevet 23. mai 2011 Haha, forstår ikke folk som faller for de sleezy tyrkerne på ferie. Syntes rett og slett de er innpåslitne, ekle rovdyr. Måtte slå til en som grafset på meg i Alanya, tror du ikke han slo meg rett tilbake. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå