Gjest Marillia Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Hei kjære KG-damer (og den ene mannen som roter seg inn i akkurat dette underforumet) Jeg har fått "bestilling" på en marsipankake, og har veldig lyst til å prøve å lager pynt selv. Jeg har kjøpt former (jada, det er vel litt fjusk) til blomster og blader, og skal lage disse og så etterdekorere med farge og skimmer. Men nå er det lenge siden jeg har laget marsipankake, og dette er til et bryllup, så jeg rekker dessverre ikke teste ut så mye. Jeg håper derfor at noen har gode råd til meg her! Jeg har hørt om royal icing, og har funnet oppskrift, men er det noen som har brukt dette; og som vet hvor lang tid det tørker osv? Jeg har forøvrig kakespruter osv.... Kan jeg lage/dekorere kaken dagen i forveien, eventuelt lage marsipanpynten dagen før? Eller bør alt lages samme dag? Er det noen søte KG`ere her som kan hjelpe meg?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Anbefaler å titte litt på http://www.passionforbaking.com/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå