AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #21 Skrevet 24. mai 2011 Han unngår mine foreldre etter å ha blitt skjelt ut av pappa på grunn av hans grunnleggende verdier. Hans foreldre kommer jeg strålende overens med.
Villemoe Skrevet 24. mai 2011 #22 Skrevet 24. mai 2011 Han kommer veldig godt overens med mine foreldre og jeg kommer veldig godt overens med hans foreldre (samt nye ektefeller) Kunne ikke vært mer fornøyd med svigerforeldrene :D
muesli Skrevet 24. mai 2011 #23 Skrevet 24. mai 2011 Eg kjem ikkje overens med mor hans, ho er ganske egoistisk og vanskelig å holde ein samtale med som ikkje omhandler gaver ho har fått eller skal få. Eller kor billig ting ho har kjøpt til seg sjølv var... Far hans er ok, men i små doser. Mamma og pappa kjem veldig godt overens med samboeren min, og han med dei. Han har til og med sagt at han føler seg meir avslappa og "heima" hos mine forledre, enn han gjer hos sine. Trist, for eg kunne ønskt me kunne ha eit flott forhold til hans foreldre, men det er rett og slett ikkje mulig.
forum88 Skrevet 24. mai 2011 #24 Skrevet 24. mai 2011 (endret) Min mor digger samboeren min! Hadde vi noen gang (bank i bordet!) slått opp så hadde nok hun blitt helt fra seg. Hele min familie liker han:) Jeg går også godt sammen med hans familie, og har vært borte hos de flere ganger på middag uten han (han reiser mye i jobben). Faren hans er ganske stille av seg så kjenner ikke han like god som moren og søskene, men med de trives jeg veldig godt.. For meg er det viktig å ha en god tone med hverandres familie, og heldigvis har vi det:) Endret 24. mai 2011 av netten88
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #25 Skrevet 24. mai 2011 Både mamma og pappa elsker kjæresten min. Ble veldig sjokkert over hvor godt overens han kommer med Pappa, ettersom Pappa aldri pleier å like noen. Hvorfor skriver du pappa med stor bokstav?
Gjest Mahareth Skrevet 24. mai 2011 #26 Skrevet 24. mai 2011 Jeg har et fint forhold til mine svigerforeldre. Mannen min går godt overens med min far og stemor, mens han ikke liker min mor. Det er helt greit, jeg føler det på samme viset.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå