AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Hvordan går din kjæreste overens med dine foreldre? Min går helt greit overens med mine foreldre, og jeg med hans.
wahaj Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 De går greit overens, mamma liker ikke han, og han liker ikke henne, men de viser det ikke foran hverandre selv om begge vet det, og har en fin tone sammen. Jeg går greit overens med hans foreldre
Gjest Heloise Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Min mor elsker kjæresten min, faren min (som ikke liker noen og aldri gir komplimenter) liker han OG har komplimentert han. De går begge godt overens med han Foreldrene hans liker visstnok meg også, og vi går bra overens!
fink Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Vi har veldig nært forhold til hverandres foreldre Jeg og kjæresten har vært sammen siden vi begge bodde hjemme, så vi har vært mye sammen med hverandres foreldre, i forbindelse med overnatting, ferier osv, og da blir man jo ganske godt kjent. Klart begges foreldre har gode og dårligere sider, men sånn er livet.
Optimist6 Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Utrolig nok, kunne ikke ha blitt bedre. Hun takler mine foreldre bedre enn meg.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Mine foreldre er døde, men de likte samboeren min veldig godt da de levde, og han likte dem. Hans foreldre er supre svigerforeldre. Jeg går godt overens med dem og de er glade i meg også.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #8 Skrevet 23. mai 2011 Min mor tror ikke han er bra for meg. Min far og kjæresten min er som bestevenner. Hans mot og far likte meg i starten tror jeg, så fant de ut mer om meg og har blitt mer usikker. Det handler om psyken min. De tror jeg begrenser han. Noe jeg ikke gjør.
Veronica W Skrevet 23. mai 2011 #9 Skrevet 23. mai 2011 (endret) Jeg kommer utrolig godt overens med hans foreldre, og han med mine. Vi har ikke noe problem å dra på besøk til hverandres foreldre, selvom den andre ikke blir med Er så takknemmelig for at vi har så bra forhold Endret 23. mai 2011 av Veronica W
Gjest kaprifolen Skrevet 23. mai 2011 #10 Skrevet 23. mai 2011 Mine foreldre kommer vi veldig godt overens med! De har på en måte gitt min mann den foreldrerollen han aldri fikk hjemme. Kjærlige, omsorgsfulle og engasjerte. Etter at jeg ble sammen med min mann, har jeg også blitt flinkere til å sette de grensene jeg trengte mot noen i familien, og forholdet har blitt bedre av de. Han foreldre har aldri vært veldig engasjerte, og spesielt hans mor er ganske egosentrisk på et vis. Så vi har en greit nok og høflig forhold, men de er ikke tilstede i hverdagen vår, kan du si... Er ikke noen overveldende interesse og omsorg, akkurat.
Gjest pysepusen Skrevet 23. mai 2011 #11 Skrevet 23. mai 2011 Mine foreldre kommer vi veldig godt overens med! De har på en måte gitt min mann den foreldrerollen han aldri fikk hjemme. Kjærlige, omsorgsfulle og engasjerte. Etter at jeg ble sammen med min mann, har jeg også blitt flinkere til å sette de grensene jeg trengte mot noen i familien, og forholdet har blitt bedre av de. Han foreldre har aldri vært veldig engasjerte, og spesielt hans mor er ganske egosentrisk på et vis. Så vi har en greit nok og høflig forhold, men de er ikke tilstede i hverdagen vår, kan du si... Er ikke noen overveldende interesse og omsorg, akkurat. Som jeg skulle sagt det selv!
Gjest Consensio Skrevet 23. mai 2011 #12 Skrevet 23. mai 2011 Pappa syns gubben min er en flott kar. Mamma går rundt og tror at han mishandler meg og liker ham ikke i det hele tatt. Mannen min liker ikke min mamma heller, men det hele løste seg når jeg til slutt ikke orket henne mer (pga andre ting) og brøt kontakten med henne. Jeg kommer veldig godt overens med hans foreldre. Mannen min har et noe anstrengt forhold til dem grunnet en del ting i oppveksten hans, men det kommer seg gradvis det også.
Benedicte22 Skrevet 23. mai 2011 #13 Skrevet 23. mai 2011 Både mamma og pappa elsker kjæresten min. Ble veldig sjokkert over hvor godt overens han kommer med Pappa, ettersom Pappa aldri pleier å like noen.
liv Skrevet 23. mai 2011 #14 Skrevet 23. mai 2011 Mine foreldre liker samboeren bedre enn de likte min xmann De går veldig greit overens. Hans mor lever ikke og hans fostermor kan sammelignes med stemoren til askepott (bortsett fra at hun behandler både egne og stebarn på samme måte). Hans far er veldig hyggelig og alle barna lurer veldig på hva de egentlig gjør sammen.
Gjest Lottiplott Skrevet 23. mai 2011 #15 Skrevet 23. mai 2011 Jeg kommer godt overens med samboers foreldre, og hans besteforeldre behandler meg som om jeg har vært i familie med dem i alle år. Han kommer greit overens med mamma, og det er forsåvidt samme forhold som jeg har til henne :-p
Sunchild Skrevet 23. mai 2011 #16 Skrevet 23. mai 2011 Foreldrene mine liker kjæresten min relativt godt, og han liker dem også. De er veldig forskjellige, og de har ikke møttes ofte, så det kan vel fremdeles svinge begge veier i det lange løp. Men så langt ser det bra ut. Hans foreldre liker meg, men ser litt ned på meg. Jeg er ikke helt "bra nok" for sønnen deres, men jeg er snill og hjelpsom og stille, og de misliker meg ikke for meg selv, bare fordi de helst skulle sett at han hadde funnet seg en kjæreste av bedre familie og med penger i banken. Jeg misliker hans foreldre fordi de utnytter min kjære noe helt enormt, men samtidig har de stort sett vært høflige og greie mot meg. Så vi går greit nok overens.
Anglofil Skrevet 23. mai 2011 #17 Skrevet 23. mai 2011 Han går godt sammen med mine foreldre, virker som han føler seg veldig hjemme når han er hos mine foreldre, noe som er bra. Jeg har et fint forhold til hans foreldre, men jeg føler meg kanskje litt mindre hjemme der, men det har nok litt med at jeg er litt sjenert. Mvh Yvonne
koldbruna Skrevet 23. mai 2011 #18 Skrevet 23. mai 2011 Foreldrene mine er døde,men da pappa levde ble han veldig glad i min mann. Og til svigermor har jeg ett kjempe flott forhold,hun er ei alle tiders dame.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #19 Skrevet 23. mai 2011 Samboeren min og foreldrene mine er veldig forskjellige mennesker, og de har vært litt vanskelig for dem å skjønne seg på han pga. oppførselen hans (ikke at det er noe galt med den, men den er bare annerledes enn de er vant til, han er veldig stille, rolig og sier ikke noe med mindre han "må"), interessene hans og kanskje også utseendet hans. Jeg vet at foreldrene mine følte at det var vanskelig å bli kjent med han i begynnelsen, siden han er så stille, men etter hvert har han begynt å "åpne seg" med dem, og så vidt jeg trives de i hverandres selskap og er glade i hverandre nå. Svigerforeldrene mine er noen pussige mennesker, men det er på ingen måte negativt. Jeg føler meg veldig hjemme hos dem og er kjempeglad for å være en del av familien deres.
Bunyan Skrevet 23. mai 2011 #20 Skrevet 23. mai 2011 Mine foreldre liker kjæresten min veldig godt, han er en ordentlig gutt. Mistenker at de kanskje tror han gjør meg "kjedelig" fordi han er så forsiktig og fornuftig. Kjæresten min slapper bedre av med mine foreldre enn sine egne. Foreldrene hans likte/liker meg veldig godt, og har ofte tenkt på meg som den snille søte svigerdatra, men jeg tror at de etterhvert har skjønt at jeg egentlig har litt andre verdier enn dem. De kommer bedre overens med meg enn jeg gjør med dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå