Gå til innhold

Hjelp! "Kvise" i fitta!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Drev og fingret meg litt nå, og ganske rask kjente jeg plutselig en liten kul i fitta. Kan se ut litt som en kvise eller et lite innsektstikk. Den ligger rett under høyre kjønnsleppe der de møtes. Hva kan dette være? Sikkert litt vanskelig å svare på uten å se, men noen har sikkert hatt noe lignende før. Kan det være fra barberingen for to dager siden? Eller er det noe som er "feil"? Så vidt jeg kan se er det ikke noe annet unormalt enn denne lille "kulen".

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være, og er nok ganske sikkert, en kvise ja. Vent et par dager, la den modnes, og klem på den. Bruker å bli ganske store de der nede, jeg har hatt en som var helt forjævlig, au sier jeg bare..

Skrevet

Du har funnet kvisoris.

• Liker 4
Skrevet

Du har funnet kvisoris.

Sorry! Må le...kvisoris! Ha,ha...IKKE MINST...

Er ny her...og har en jææævlig dag i dag...du er den første som fikk meg å le...

Tusen takk!

Gjest Eurodice
Skrevet

Det er ikke så uvanlig å ha kviser i kjønnsområdet. Men generelt er det ikke det minste rart i at dere som er hysterisk opptatt av å fjerne alt kjønnshår, hva enten det er ved barbering, voksing eller hva det måtte være, får mye plager.

AnonymBruker
Skrevet

Hva annet kan det være enn en kvise?

AnonymBruker
Skrevet

Herpes eller kjønnsvorte

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være en betent kjertel

• Liker 2
Gjest anygirl
Skrevet

Hadde og en kvise som var ganske svææær på ca akkurat samme plass som deg. Å fyttekatta den var svær å vond! endte med at jeg lot den modne, så var jeg også samtidig på hytta med kjæresten å ingen nål fantes der. Gjett hva jeg poppet den med ?

Fiskekrok :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...