AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Måtte sensurere litt, hehe... Men helt ærlig, hva synes dere? Personlig synes jeg at jeg har altfor brede skuldre, for brede hofter og litt for store lår.. Men, men
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Du er smal, og ikke bred noen steder. Fine pupper. NEXT! 1
loffen Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Du er ikke for bred eller for stor noen steder! Herlighet.. 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #6 Skrevet 22. mai 2011 TS her.. Et spørsmål til, hvor mye tror dere jeg veier? Er 167 cm
FrøkenJosefine Skrevet 22. mai 2011 #10 Skrevet 22. mai 2011 Hva skal du med disse opplysningene? Synes slik er vanskelig svare på, siden jeg føler at jenter som legger ut sånn ofte har problemer med kroppen sin på en måte.. Trenger bekreftelse og ikke har det så godt.. Vil helst bare gi deg en pysj, og en god varm klem! Du er bra nok som du er, bare vær sunn og frisk! Nyt livet og ikke bekymre deg så masse! Stor klem fra meg! 9
The Kitten Skrevet 22. mai 2011 #11 Skrevet 22. mai 2011 Du vet vel at du ser bra ut, men ville ha komplimenter, eller? 6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #12 Skrevet 22. mai 2011 Enda ei med et vanvittig behov for bekreftelse! 8
Xaphan Skrevet 22. mai 2011 #13 Skrevet 22. mai 2011 Personlig synes jeg at jeg har altfor brede skuldre, for brede hofter og litt for store lår.. Hæ? Du må kødde?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #14 Skrevet 22. mai 2011 Selvfølgelig helt perfekt! Jeg skjønner hva dere andre mener, at hun bare er ute etter bekreftelse, men det er ikke alltid så enkelt. Jeg har også et ganske forvridd syn på min kropp og kunne gjerne tenkt meg å gjøre det samme, bare for å sjekke... Det er ikke så greit dette her med selvfølelse, og selv om det kanskje bare virker som hun er ute etter bekreftelse, har hun kanskje ikke så lett for å se selv hvor flott kropp hun har! Jeg velger å ikke ta skrittet med å ta nakenbilde av meg selv, redigere og poste ut, men at hun har gjort det, sier vel kanskje litt om hvor usikker hun er på hvordan hun ser ut... Hmm... vet ikke om det ble forståelig det jeg skrev her, men uansett: TS du ser flott ut, håper du kan innse det selv en dag også 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #15 Skrevet 22. mai 2011 Selvfølgelig helt perfekt! Jeg skjønner hva dere andre mener, at hun bare er ute etter bekreftelse, men det er ikke alltid så enkelt. Jeg har også et ganske forvridd syn på min kropp og kunne gjerne tenkt meg å gjøre det samme, bare for å sjekke... Det er ikke så greit dette her med selvfølelse, og selv om det kanskje bare virker som hun er ute etter bekreftelse, har hun kanskje ikke så lett for å se selv hvor flott kropp hun har! Jeg velger å ikke ta skrittet med å ta nakenbilde av meg selv, redigere og poste ut, men at hun har gjort det, sier vel kanskje litt om hvor usikker hun er på hvordan hun ser ut... Hmm... vet ikke om det ble forståelig det jeg skrev her, men uansett: TS du ser flott ut, håper du kan innse det selv en dag også 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #16 Skrevet 22. mai 2011 TS her Jeg har ikke behov for oppmerksomhet i det hele tatt, og er ikke ute etter å få komplimenter. Lover! Bare litt interessant å høre hva DERE synes:)
Plutseliten Skrevet 22. mai 2011 #18 Skrevet 22. mai 2011 Du er absolutt ikke for bred noen steder! Synes kanskje du var litt for smal.. Men ellers, fin kropp
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #19 Skrevet 22. mai 2011 Nice work in Microsoft Paint Haha :D Jeg brukte ikke så lang tid på det......!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå