Gå til innhold

Tarmskylling, noen erfaringer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann.

Noen som har prøvd tarmskylling? Isåfall, hvordan foregår denne prosessen? Viser man alt der nede?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørn82
Skrevet (endret)

Heisann.

Noen som har prøvd tarmskylling? Isåfall, hvordan foregår denne prosessen? Viser man alt der nede?

Tarmskylling ble satt under lupen for litt siden, beklager at jeg ikke kan nevne konkret hvilket medium dette var i, men det var på TV.

Det som kom frem var at tarmskylling ikke hadde noen medisinsk effekt annet enn velværet der og da i forhold til prosessen.

Prosessen ble ganske godt forklart. Man får en slange opp i anus mens man ligger sideveis på en seng.

Endret av Bjørn82
Skrevet

Leste om dette i et blad en gang.. Har utrolig lyst å prøve det ut :-)

Gjest SnakeOil
Skrevet

Husker også det programmet (eller var det et annet?), der de fokuserte på av overdreven bruk, ødelegger slimhinner og bakterier som skal finnes der, så man bør uansett ikke bli junkie.

Gjest Bjørn82
Skrevet

Husker også det programmet (eller var det et annet?), der de fokuserte på av overdreven bruk, ødelegger slimhinner og bakterier som skal finnes der, så man bør uansett ikke bli junkie.

Ja det som var resultatet var bare at det ikke hadde noen som helst medisinsk effekt bare.

Dette var noe annet jeg fant for å "bevise" min påstand hehe..

http://www.lommelegen.no/364464/tarmskylling

Men jeg har ingen egen erfaring fra det, å jeg kommer nok aldri til å få det fordi det ikke er noen dokumentasjon på at tarmskylling har noen som helst medisinsk effekt.. Koster masse penger til "ingen nytte"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...