Ammi Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Det jeg lurer på er om noen vet noe om hva som vil skje dersom jeg tar en tatovering nå, og når jeg er på ønsket vekt? Veier nå 110 og skal videre ned til ca 70-75. Blir tatoveringen stygg når jeg går ned i vekt? Snakker da om en tatovering på håndleddet, ca 5x5 cm. Får langefinger og tommel rundt håndleddet, men har jo litt ekstra fett også der (naturligvis). Evt tenker også på nakken, eller på foten. Disse tre stedene vil vel ta minst "skade" og minske minst i str. av alle kroppens deler..? Er dette en dårlig ide?
Sissan9 Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Min erfaring er at tatoveringer tåler ganske mye endringer i huden. Områdene du nevner kan jeg ikke skjønne skal være noe problem.
PepsiMax Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Ikke at dette er det du spør om, men hvorfor ikke sette dette som en gave til deg selv da du har nådd målet? Så har du en ekstra ting å kjempe imot?
Ammi Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2011 Ikke at dette er det du spør om, men hvorfor ikke sette dette som en gave til deg selv da du har nådd målet? Så har du en ekstra ting å kjempe imot? Jeg har en annen tatovering jeg skal ha et annet sted, når den tid kommer, som blir en gave til meg selv. Har ikke likt kroppen min noe før nå, og det er bare derfor jeg ikke har gjort det før..
Ammi Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2011 Min erfaring er at tatoveringer tåler ganske mye endringer i huden. Områdene du nevner kan jeg ikke skjønne skal være noe problem. Har tenkt litt på dette med gutter som har tatoveringer på armene, altså da de som til tider har masse store muskler og plutselig er de ikke der lenger.. tattisene ser da fine ut likevel (såvidt jeg har sett..
CoffeeGirl Skrevet 22. mai 2011 #6 Skrevet 22. mai 2011 Jeg tok min første (på underarmen/håndleddet) da jeg veide 123-126 kg, og veier nå 83-85. Min ser like fin ut
Ammi Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2011 Jeg tok min første (på underarmen/håndleddet) da jeg veide 123-126 kg, og veier nå 83-85. Min ser like fin ut Høres bra ut, da er det vel ikke helt umulig. :D Gratulerer med vekttapet, forresten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå