Gå til innhold

KG har nådd et nytt bunnivå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser at det stadig dukker opp mer og mer retarderte tråder.

"Post bilde av deg selv!" og "Hvem liker du på KG?" :filer:

Jeg skriver aldri på et forum om jeg vet at jeg ikke har noe å fare med, jeg prøver heller å bidra til at de med peiling kan "opplyse" meg og andre uvitende. På denne måten bidrar man til at de som har peiling ikke rømmer forumet grunnet idioter som forsøpler. Har sett nok av fora som har blitt ødelagt. :tristbla:

Kvinneguiden holdt en høyere standard for et par år siden, er mange brukere som har forsvunnet, og mange tråder har avsporinger som aldri hadde blitt tolerert på andre fora.

Er det flere av samme oppfattelse?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er av samme oppfattelse. Derfor er jeg heller aldri i forumet, men holder meg i bloggene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at det stadig dukker opp mer og mer retarderte tråder.

"Post bilde av deg selv!" og "Hvem liker du på KG?" :filer:

Jeg skriver aldri på et forum om jeg vet at jeg ikke har noe å fare med, jeg prøver heller å bidra til at de med peiling kan "opplyse" meg og andre uvitende. På denne måten bidrar man til at de som har peiling ikke rømmer forumet grunnet idioter som forsøpler. Har sett nok av fora som har blitt ødelagt. :tristbla:

Kvinneguiden holdt en høyere standard for et par år siden, er mange brukere som har forsvunnet, og mange tråder har avsporinger som aldri hadde blitt tolerert på andre fora.

Er det flere av samme oppfattelse?

Hvile forum er det som holder en høyere standard da?

Eksempler please! :popcorn: Hvor er det alle rømmer til? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig. KG har blitt en plass hvor slemme, umodne jenter slenger dritt til hverandre og skryter av kroppen sin.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fikira

Kg nådde bunnen for masse masse år siden. =)

Er ikke så mye skikkelige diskusjoner lengre, men underholdning er det lell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er verst når noen laget et innlegg hvor de søker hjelp og trenger å høre noe trøstende ord - så er det alltid noen som klarer å finne noe nedlatende å si. Bare for å gjøre saken verre.

FLOTT!!!! :angry:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes KG har tapt seg. Nå har jeg vært medlem fra tidenes morgen og fulgt oppturen og nå nedturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noe galt i å skryte av kroppen sin. Det er bare positivt det.

Men å snakke stygt om andres kropp, det er fy-fy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også reagert på av KG gradvis har forandret seg og jeg lurer på om det kanskje begynte da de en periode reklamerte på TV. Det jeg reagerer mest på (som andre her) er den frekke tonen enkelte har. Spennet i alder er mye større enn før, tror jeg og det er flere menn enn tidligere. Det tror jeg er et pluss, sålenge både de og vi andre kan oppføre oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et fora er et produkt av sine brukere. Vil man ha forandringer kan man ikke sitte på ræva og vente på at den skal komme rekende på ei fjøl. Man må bidra med noe selv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg vært jevnt aktiv over mange år, men jeg kan ikke huske at det var et slikt nivå for et par år siden.

Nå brukes det stadig mer pubertalt språk, og uendelig mange innlegg som ikke har noen interesse for noen overhodet.

Det er egentlig ganske kjedelig, og jeg vurderer å droppe ut selv.....Før var de "lette" trådene mer morsomme historier som man lo seg skakk av(hva er det pinligste....etc) - mens nå er det enormt mange penistråder, samt disse slemme unge jentene/guttene som andre her nevner.

De bare dominerer hele forumet - og ødelegger mer enn de bidrar.

Kommer til å se det litt an fremover, men det begynner å bli ganske håpløst her om dagen. Veldig synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hele KG skulle vært stengt for gjester så hadde ihvertfall noen av idiotene blitt luket ut? Jeg er møkkalei selv av disse (pubertale unge gutter?) som kommer slengende innom bare i den hensikt å provosere, lage kvalm og slenge dritt.

På tide med en ny diskusjon angående gjestefunksjonen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg dummere etter å ha kikket innom KG av og til. En del av trådene og postene som dukker opp her er til tider helt hinsides, men jeg betviler ikke at mange av dem er laget av "troll".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mon tro om snittalderen på brukerne har dalt kraftig de siste årene? Jeg har i hvertfall en følelse av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ihvertfall et vanvittig behov for bekreftelser på egen kropp for tida.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har ikke jeg noen lang erfaring på forumet, men om det som blir skrevet her er sant trengs det vel en innstramming på hva som får stå. Kanskje unødvendige tråder som egentlig bare gir deltakerne hodebry burde stenges oftere så de ikke drar unødig på oppmerksomheten. Gjestefunksjonen er definitivt noe å evaluere. For eksempel så jeg et stygt gjeste innlegg som ble slettet av mod. som bare ble postet på nytt av samme gjest noen timer etterpå.

Det trengs muligens flere mods. for å gjøre en økt innsats.

Jeg tror det er viktig at de virkelige trollene og unyttige trådene blir fjernet. Ikke kontroversielle og hardsnakkende brukere. De er ofte aktive og skaper diskusjon. Å støte ut denne gruppen kan drepe et forum fordi det ikke lenger er så mye å diskutere og hele forumet blir til en snikk snakk tråd hvor alle er enige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...