Chimay Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Har nettopp begynt på p-pillen Microgynon. Begynner på tredje uken med denne i morgen. Mange år siden sist jeg har brukt p-pille. Dette pga. jeg sliter veldig med bivirkninger, blir veldig deprimert av p-piller. Dette er noe som ligger i familien. Men ville nå prøve å se om jeg kan bruke p-piller. Men, jeg sliter veldig, veldig masse med bivirkninger. Blør fortsatt og har kvalme og magesmerter daglig. Verst av alt er likevel psyken. Humørsvingninger så bare det. Spesielt er det ille på kvelden. Da blir verden helt svart... Har lest at man bør gå to-tre måneder på en type p-pille før man gir seg. Men jeg vet ikke om jeg holder ut lengre Har det rett og slett for jævlig om dagen. Tips og råd noen?
Gjest apekattenico Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 For menns skyld; slutt jente! De fleste menn bruker heller kondom, enn å ha sex med en p-pille-brukende deprimert, kvalm og blødende jente.
Gjest Blubberella Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Jeg synes heller hun bør slutte for sin egen skyld. TS, du må selv kjenne etter om du klarer å holde ut i månedsvis med bivirkningene. Det anbefales å holde ut i tre mnd, men hvis du synes det er helt uutholdelig, bør du vurdere å slutte allerede nå. Bare du selv vet hvor toleransegrensa di går.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå