Lykkelitenen Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Skal grille i morgen og har fått i oppdrag å kjøpe potetsalat. Jeg elsker potetsalat, men husker aldri hvilken type jeg liker og ikke liker, noe som resulterer i en mengde bomkjøp. Siden det ikke bare er jeg som skal ha vil jeg gjerne få en type som faktisk er god, dvs med perfekt kokte poteter og god "kremting" (haha, står helt stille på hva det faktisk heter). Noen som har noen anbefalinger når det gjelder merker? Og nei, den skal ikke være hjemmelaget, potetsalat fra butikk og potetsalat av den hjemmelagede typen er i mine øyne to vidt forskjellige ting og kun den kjøpte versjonen er must have når man har engangsgrill og pølser
Lykkelitenen Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2011 Hvilken? Rema sin egen? Den har jeg faktisk ikke prøvd enda!
Sarhann Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 odel potetsalat. Mye potet, store biter som er litt å bite i. Mye smak. Desidert den beste. Hvis jeg skal kjøpe billigvariant blir det euroshopper. Den har også god smak, men det er lenger mellom potetbitene.
Lykkelitenen Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2011 Odel kjenner jeg ikke til, vet du hvilke butikker som fører denne?
Sarhann Skrevet 22. mai 2011 #6 Skrevet 22. mai 2011 Odel kjøper jeg på Rimi og Kiwi. Er vel fra Denja tror jeg. Den er litt dyr, men det er vert det.
Wonders Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 Delikat Potetsalat bruker jeg. Siden ejg spiser det hele året har ikke jeg lyst å legge meg en vane å spise de dyre og helt rare. Tar litt under på brødskiva óg jeg 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #8 Skrevet 23. mai 2011 Jeg sliter med akkurat det samme! Husker aldri hvilken jeg likte, og når de anbefaler i magasiner og sånn (har hatt potetsalat-test), så finner jeg aldri vinnerene på butikken! Og etterhvert har jeg glemt hvilke det var.. Jeg pleier alltid å prøve å se etter om den kremgreia (nå glemte jeg også hva det het ) ser litt sånn vassen ut. For da styrer jeg unna. Det blir som regel noe Delikat greier. Jeg er glad i løk og hvitløk så jeg kjøper gjerne den det står med "urter og hvitløk" feks. Jeg vet at dette ikke er svaret du er ute etter, men jeg synes enhver potetsalat kan bli ganske mye bedre om du tilsetter litt hakket gul/vanlig løk, hvitløk (viktig) og gjerne litt Aromat-krydder
Lykkelitenen Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 23. mai 2011 Pga dårlig vær ble det ikke noe av, men jeg skal notere forslagene bak øret og prøve meg frem
LineGourmet Skrevet 23. mai 2011 #10 Skrevet 23. mai 2011 odel potetsalat. Mye potet, store biter som er litt å bite i. Mye smak. Desidert den beste. Helt enig - Odel er den eneste kjøpesalaten som duger. (og jeg er kresen :gjeiper: ). Fås på Meny også. Meny's og ica's potetsalat i ferskvaredisken (løsvekt) er også bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå