Gå til innhold

Hvor mye kan jeg spise idag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ligget på ca 2000 kcal fredag og lørdag, og har nå dårlig samvittighet. Ligger på ca 1200 kcal til dagen,uten trening. Har snakt med en ernæringsveileder om dette,og han sa at med min vekt og høyde, ville jeg gå ned hvis jeg lå på ca 1200 kcal til dagen, siden jeg ikke kan trene av div. årsaker...

Det jeg lurer på er om jeg kan spise 1200 kcal idag,eller om jeg må kutte ned på inntaket siden jeg har spist 800 kcal for mye disse to dagene? Har spist 700 kcal så langt idag..

Råd? Jeg vet jeg høres syk ut,men dette er midlertidig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spis i hvertfall ikke mindre enn 1200 kalorier i dag.

Vil jeg få vektnedgang for det? Hva skjer om jeg spiser kun disse 700? Går jeg ned som jeg ville gjort uten disse sprekkene på fredag og lørdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sprekkene du snakker om overgår ikke et vanlig dagsbehov for en kvinne som skal beholde vekten. Dvs, at hvis du har holdt 1200 kalorier (som jeg synes høres lite ut) resten av uka, så vil du gå ned, ja. Uansett synes jeg du er inne på en farlig tankegang, og du bør ikke bekymre deg så mye for dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jeg få vektnedgang for det? Hva skjer om jeg spiser kun disse 700? Går jeg ned som jeg ville gjort uten disse sprekkene på fredag og lørdag?

Det vil jevne seg ut i det lange løp - og det er det som teller. Kroppen spretter ikke opp i vekt fordi du har en sprekk en sjelden gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...