Gå til innhold

ned 5 kilo


amalieee

Anbefalte innlegg

er en jente på 16, 175cm, og 65 kg og med bh-størrelse 75C. har store planer om å gå ned 5 kilo til sommeren, og lurer på om noen vet hvor mye som kommer til å gå av cup-størrelsen min da? erfaringer anyone? har liksom ikke så lyst å miste noe av "fettet" der da... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns ikke du høres så feit ut - jeg er 18 år, 166 cm og veier mellom 60-63. Selv merket jeg ikke stor forskjell annet enn at de ble en god del strammere, og dermed mye penere. Vimset tidligere mellom 75B og C, men det er fordi jeg var dårlig på å finne størrelse (nå er jeg definitiv B), så sjansen er at du går ned til B, eller blir der du er, bare med strammere pupper. Trening er alltid bra, men med dine mål tviler jeg på at du skal satse på at du kommer til å miste så mange kilo, muskler veier dessuten mer enn fett. Pass deg før det går til hodet på deg, slik det gjorde på meg (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg nådde 5kg ned gikk jeg ned både i omkrets og cup, en hel str. Tror nok det er ganske individuelt også da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned en hel størrelse, eller hva det blir, fra 80b til 75a! Men men, bedre å være sunn, sterk og slank, enn å store feite pupper! Forresten så er puppene mine så gode og deilige nå at kjæresten min digger di mer nå enn tidligere, det kan jeg skjønne, for de er sinnsykt digge å ta på :)

Men selvfølgelig individuelt hvor du først tar av fett. Meg: pupper og mage, de fleste andre venninnene mine: lår og rumpe. Så hvem vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å svare på, i og med at dette er veldig individuelt! Du får prøve og se! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 16 år, veide jeg 55 kilo, og brukte samm bh-størrelse som da jeg var 20 år og veide 75 kilo.

Jeg har nå gått ned igjen til 67 kilo, og puppene er fremdeles de samme som før, og det forventer jeg at de er også til jeg har fått av de siste kiloene.

Alle mister ikke fettet fra puppene siden det avhenger av kroppssammensetning, og hvor fettet legger seg på kroppen din. Da jeg la på meg samlet alt sammen seg på mage/rumpe/lår, og det er der fettet forsvinner fra først også når jeg går ned.

Noen legger på seg fett på puppene (og da forsvinner det jo herfra først også), og andre legger på seg jevnt, sånn at de går opp 10 kilo uten at det syntes andre steder enn på badevekta.

Med det sagt:

Med din vekt i forhold til høyde, så syns jeg det er vanskelig å forstå at du trenger å gå ned i vekt. Men om du syns du er litt slaskete enkelte steder, så vil jeg heller fokusere på å være i aktivitet fremfor å fokusere på å gå ned i vekt.

Og om du er redd for å miste pupper, så kanskje du kan prøve deg på noen øvelser for å trene brystmusklene?

Når brystmusklene vokser, gir det en illusjon om at puppene er større siden de blir presset litt mer frem av muskelen under.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...