Gå til innhold

Hva er det som skjer med meg ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil bare skrive for å se om det er noen som har det likt som meg og om noen vet hva det kan være.

Jeg har alltid vært en positiv jente som alltid smiler og ler, blir aldri sint for noenting, har veldig høy terskel for ganske mye egentlig.

Jeg flyttet til en ny plass for 2 måneder siden hvor jeg bare leier et rom, og føler meg litt innelåst her. Ca 2 uker etter jeg flyttet her begynte jeg å miste hele matlysten, blir kvalm om jeg spiser mer enn et måltid til dagen. Kjæresten sier jeg blir sint for alt og ingenting, trist plutselig, kan plutselig begynne å grine for ingen grunn, og føler meg rett og slett helt for jævlig! Selv om jeg gjør morsomme ting og har det gøy, er det noe inni meg som bare ikke føles riktig.

Takk til de som svarer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du ikke trives der du der. Har du flyttet langt fra der du bodde tidligere? Har du måttet finne nye venner, ny arbeidsplass, ny skole??

Kanskje du er litt ensom?

Skrevet

Nei trives absolutt ikke, men er mange plasser jeg ikke har trivdes før og da har ting som dette aldri skjedd. Og miste helt matlysten? synest det er så rart. Vell jeg har flyttet helt til spania, så det er jo annerledes alt sammen. Har ikke venner her i området, bare en kjæreste.

Skrevet

Uff, det hørtes ikke noe bra ut. Jeg vet at når jeg har det vondt mister jeg matlysten også, og blir kvalm hvis jeg prøver å spise - så den reaksjonen er nok ganske naturlig.

Det er vel ikke barebare å flytte hjem igjen heller da antar jeg. Men hvis du klarer å få deg venner og et nettverk etterhvert vil jeg tro at ting kommer til å endre seg. Prøv å være litt aktiv på vennesankingen. Det er litt lite å bare ha en kjæreste å ha kontakt med. Kanskje du kan få besøk av venner/familie hjemmefra?

Skrevet

Jo det var en ting jeg glemte å si, selv om jeg nesten ikke spiser - går jeg opp i vekt og ikke ned!

Nei du sier vell egentlig noe der. Tingen er at jeg flyttet litt vekk fra der hvor jeg går på skolen fordi kjæresten min bor ca 1 time vekke med buss. Om jeg kommer meg i egen leilighet og får ting i sakene så blir det nok bedre. Har bare litt vanskeligheter for å finne meg venner, vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det, hehe.

Ja det skal jeg prøve å ordne.

Tusen takk for svar :):klemmer:

Skrevet

Går på ppiller og har gått på de samme i 4 år eller noe slikt, og har aldri følt meg slik før

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er muggsopp eller noe i det rommet ditt?

Skrevet

Ja jeg må si jeg tenkte på det selv, for det er uhyre skittent her. MASSE dritt og styr som hun som eier tar vare på. Skittent overalt i alle hjørner osv. Kan det påvirke hele sinnstemningen min?

Skrevet

Kanskje du mangler noen vitaminer eller mineraler? Prøv å spise variert og sunt, selv om du spiser lite! Kroppen min fungerer i hvert fall slik at det skal lite kostomlegging til før det går ut over humøret.

Lykke til! Ikke noe moro å være deppa. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...