Mrs. K Skrevet 9. november 2003 #1 Skrevet 9. november 2003 Venner av oss skal spille "Brudemarsj fra Gudbrandsdalen" i vårt bryllup. De er interessert i lydopptak, men det er ikke helt enkelt å få tak i. Lånte NRK's video fra kronprinsebrylluppet, men det meste av marsjen (utgangs-) er bortredigert. Har noen av dere sett hele videoen fra brylluppet? Blir marsjen spillt evt. på slutten av videoen? Jeg får vel ordne meg et opptak fra NRK's hjemmesider på trods av dårlig lyd. Hilsen Trille
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2003 #2 Skrevet 10. november 2003 Hvis det er utgangsmarsjen du tenker på, er dette "Gammel-sjugurd marsjen" eller "Brudemars fra Lom" - det finnes noter til den - det hadde i alle fall organisten vår.
Mrs. K Skrevet 10. november 2003 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2003 Spillemennene spiller ikke etter noter, men etter gehør, så det er lyden jeg er interessert i. Lånte NRK's video fra kronprinsebrylluppet, men det meste av marsjen (utgangs-) er bortredigert. Har noen av dere sett hele videoen fra brylluppet? Blir marsjen spillt evt. på slutten av videoen? Gidder ikke å se heeeele videoen hvis noen likavel kan fortelle meg.... Hilsen Trille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå