AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Jeg skal fjerne negleroten på sykehuset til mandag, noe jeg virkelig ikke ser frem til. Jeg har gjort det to ganger tidligere hos en privat lege, men det har kommet tilbake. Bedøvelses-sprøytene er virkelig GRUSOMME, og jeg kan ikke se for meg at jeg orker å gå gjennom det der igjen.. Så jeg lurer på; har sykehuset noen medikamenter de kan gi meg som gjør at jeg enten ikke merker smerten så godt eller at jeg blir veldig sløv? Skal foreslå narkose, men det må i så fall bestilles, så da vil operasjonen bli utsatt til etter ferien. Prøver å unngå det... Noen tips? Er forresten anonym fordi enhver som kjenner meg, vil kjenne meg igjen siden jeg har snakket veeeldig mye om dette. Jeg er livredd!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 Finnes kremer som bedøver huden. Embla eller noe, sant? Det brukte jeg sist, men det bedøvet bare øverste laget av huden. Med andre ord; jeg ble holdt fast med tvang mens de stakk meg de siste 9 gangene..
Fluffe Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 Embla eller noe, sant? Det brukte jeg sist, men det bedøvet bare øverste laget av huden. Med andre ord; jeg ble holdt fast med tvang mens de stakk meg de siste 9 gangene.. Huff. Jeg får vondt inni meg. Har desverre ikke noen andre ideerda desverre
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #5 Skrevet 21. mai 2011 Jeg vet om folk som har vært godt fornøyd med Embla, så det kan jo være verdt et forsøk.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 Huff. Jeg får vondt inni meg. Har desverre ikke noen andre ideerda desverre Okai =/ Takk for et ellers bra forslag da
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #7 Skrevet 21. mai 2011 Jeg vet om folk som har vært godt fornøyd med Embla, så det kan jo være verdt et forsøk. Som sagt har jeg allerede prøvd det
Miss Independent Skrevet 21. mai 2011 #8 Skrevet 21. mai 2011 Du skal ikke ligge der å ha det sååå vondt! De har tilgang til smertestillende og beroligende. Vær helt ærlig og si det du skriver her. Da jeg har tatt gastroskopi har jeg bedt om å få beroligende, og har nesten ikke husket undersøkelsen. Den er jo ikke smertefull i den forstand, men ubehagelig. Man kan ikke kjøre resten av dagen. Lå og sov i en times tid etter undersøkelsen. Be om å få alt som kan lindre deg. Stå på ditt, og vær bestemt!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #9 Skrevet 21. mai 2011 Du skal ikke ligge der å ha det sååå vondt! De har tilgang til smertestillende og beroligende. Vær helt ærlig og si det du skriver her. Da jeg har tatt gastroskopi har jeg bedt om å få beroligende, og har nesten ikke husket undersøkelsen. Den er jo ikke smertefull i den forstand, men ubehagelig. Man kan ikke kjøre resten av dagen. Lå og sov i en times tid etter undersøkelsen. Be om å få alt som kan lindre deg. Stå på ditt, og vær bestemt! Åh, flott!! :D Det skal jeg gjøre. Har med pappa som er litt flinkere til å få til sånt enn meg, og så lenge det finnes noe jeg kan få så er det nok ikke noe problem. Thanks!
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #10 Skrevet 22. mai 2011 Si i fra at du ønsker beroligende og evnt smertestillende pga tidligere erfaringer. De får da lagt inn en venflon som de da kan gi medisinene i. Det gis ved undersøkelse/behandlinger som er ubehagelig og/eller vonde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå