Devana Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Noen med erfaring fra laserbehandling på tenner? Altså på hull, plastfyllinger, etc? Forresten, er det noen som har erfaring med tannlegehuset på Landås eller andre tannleger som driver med laser i Bergen? 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Lurer på det samme selv! Priser også. Bare for Oslo da... Men ingen her som har erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Noen med erfaring fra laserbehandling på tenner? Altså på hull, plastfyllinger, etc? Forresten, er det noen som har erfaring med tannlegehuset på Landås eller andre tannleger som driver med laser i Bergen? Jeg skulle egentlig ta laserbehandling på Landås siden jeg hadde to hull,men tannlegen mente selv det bare var tull å bruke det,ikke var det smertefritt eller OG mye dyrere. Skjønner ikke helt poenget med å tilby noe som de selv mener er bare tull :S Å har du dårlig råd er ikke tannhuset på Landås rette stedet å gå! Makan til vanskeligere folk skal du faen lete lenge etter! Jeg spurte om det var mulig å få en regning på det,siden jeg ikke fikk lønn før om en uke å regningen var litt dyr. Men det var helt umulig å ble ikke møtt med noe som helst forståelse! :S Dette er hvertfall siste gang jeg går der! Dyrt var det og! Jeg betalte 2500kr å da trakk de bare en tann og tok noen bilder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå