Gå til innhold

Flere her som ikke liker Cottage Cheese?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brekker meg seriøst HVER gang jeg prøver å spise CC.. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har kjøpt en ny boks i håp om at DENNE GANGEN SKAL JEG LIKE DET.. Så er det like "ekkelt" hver gang.. Ser at enkelte er helt frelst av det og bare elsker det, men vet du hva, det klarer jeg rett og slett ikke forstå! Flere som ikke liker det?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smaken er helt fantastisk god, men det er den jævlige konsistensen som gjør at jeg faktisk ikke bruker CC til noe.

AnonymBruker
Skrevet

Greier ikke å like det, motbydelig...

Gjest Mahareth
Skrevet

Nei, det er bare ikke noe for meg. Synd det, for ellers hadde jobbmåltidene mine vært veldig mye enklere.

Gjest Borghild
Skrevet

Har faktisk aldri smakt det. Hva smaker det? Inneholder det fløte eller andre fete melkeprodukter kan jeg ikke spise det heller.

Skrevet

Nå finnes det jo flere typer smaker i butikken, som Chakalaka og sjalottløk og persille. Jeg synes de er kjempegode!! Kanskje noe som er verd å prøve? :)

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg har ikke noe stort problem med smaken egentlig, det er konsistensen som er verst :)

AnonymBruker
Skrevet

Har faktisk aldri smakt det. Hva smaker det? Inneholder det fløte eller andre fete melkeprodukter kan jeg ikke spise det heller.

Jeg kan bare beskrive det som at helvete krabba opp og la seg i boksen og smuldra opp i ekkel konsistens som smuldrer mer oppi munnen.. Hva skal jeg si, som smuldra seig sur rømme?

• Liker 5
Skrevet

Jeg liker det bare hvis det er blandet med rømme..

Skrevet

Har ikke smakt, det ser jo så ekkelt ut!

Skrevet

Usj, ja det er sinnsykt ekkelt! Jeg er ikke veldig kresen altså, men det er en av få ting jeg bare ikke takler..*grøsser*

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe godt å spise det rett fra boksen, nei, men hvis jeg blander i f.eks. litt søtstoff (splenda eller natreen) og frukt er det kjempegodt :)

Skrevet

Jeg er ikke særlig begeistret for det nei. Det er konsistensen jeg ikke liker. Bruker heller lett kremost eller kesam.

Skrevet

Cottage cheese er fersk ostemasse. Det er altså slik kvitost ser ut før det blir prassa i former og lagra. Eg synest det er veldig godt, og har ikkje problem med konsistensen. Det kan kanskje hjelpe å mose den før ein et, slik at den ikkje er så klumpete?

Om du er redd for feitt, er cottage cheese ypperleg, den er svært mager.

Gjest charella
Skrevet

Jeg likte det ikke i begynnelsen heller, men så lærte jeg meg å like det. Veldig greit når man har det travelt på jobb. Bare pass på å skjekke tennene før du går offentlig igjen :P

Skrevet

Nå finnes det jo flere typer smaker i butikken, som Chakalaka og sjalottløk og persille. Jeg synes de er kjempegode!! Kanskje noe som er verd å prøve? :)

Det har ikke jeg fått med meg. Må prøves i morgen! Hvordan bruker du de?

AnonymBruker
Skrevet

Enig med TS! Klarer ikke å like CC. Har prøvd utallige ganger, i håp om å like det. Men nei!!

Skrevet

Syns det er kjempegodt, både i smak og konsistens. Liker at det er litt smuldrete :-D Er utrolig godt å spise med pærebiter <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...