AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Jeg brekker meg seriøst HVER gang jeg prøver å spise CC.. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har kjøpt en ny boks i håp om at DENNE GANGEN SKAL JEG LIKE DET.. Så er det like "ekkelt" hver gang.. Ser at enkelte er helt frelst av det og bare elsker det, men vet du hva, det klarer jeg rett og slett ikke forstå! Flere som ikke liker det? 2
Tears.of.the.Sun Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 Smaken er helt fantastisk god, men det er den jævlige konsistensen som gjør at jeg faktisk ikke bruker CC til noe.
Gjest Mahareth Skrevet 21. mai 2011 #5 Skrevet 21. mai 2011 Nei, det er bare ikke noe for meg. Synd det, for ellers hadde jobbmåltidene mine vært veldig mye enklere.
Gjest Borghild Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 Har faktisk aldri smakt det. Hva smaker det? Inneholder det fløte eller andre fete melkeprodukter kan jeg ikke spise det heller.
marieee Skrevet 21. mai 2011 #7 Skrevet 21. mai 2011 Nå finnes det jo flere typer smaker i butikken, som Chakalaka og sjalottløk og persille. Jeg synes de er kjempegode!! Kanskje noe som er verd å prøve?
Gjest Mahareth Skrevet 21. mai 2011 #8 Skrevet 21. mai 2011 Jeg har ikke noe stort problem med smaken egentlig, det er konsistensen som er verst
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #9 Skrevet 21. mai 2011 Har faktisk aldri smakt det. Hva smaker det? Inneholder det fløte eller andre fete melkeprodukter kan jeg ikke spise det heller. Jeg kan bare beskrive det som at helvete krabba opp og la seg i boksen og smuldra opp i ekkel konsistens som smuldrer mer oppi munnen.. Hva skal jeg si, som smuldra seig sur rømme? 5
Gjest Jay Skrevet 21. mai 2011 #10 Skrevet 21. mai 2011 Jeg liker det bare hvis det er blandet med rømme..
FrøkenJosefine Skrevet 21. mai 2011 #12 Skrevet 21. mai 2011 Usj, ja det er sinnsykt ekkelt! Jeg er ikke veldig kresen altså, men det er en av få ting jeg bare ikke takler..*grøsser*
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #13 Skrevet 21. mai 2011 Jeg synes ikke det er noe godt å spise det rett fra boksen, nei, men hvis jeg blander i f.eks. litt søtstoff (splenda eller natreen) og frukt er det kjempegodt
Pria Skrevet 22. mai 2011 #14 Skrevet 22. mai 2011 Jeg er ikke særlig begeistret for det nei. Det er konsistensen jeg ikke liker. Bruker heller lett kremost eller kesam.
dobby Skrevet 22. mai 2011 #15 Skrevet 22. mai 2011 Har faktisk aldri smakt det. Hva smaker det? Inneholder det fløte eller andre fete melkeprodukter kan jeg ikke spise det heller. Cottage cheese er fersk ostemasse. Det er altså slik kvitost ser ut før det blir prassa i former og lagra. Eg synest det er veldig godt, og har ikkje problem med konsistensen. Det kan kanskje hjelpe å mose den før ein et, slik at den ikkje er så klumpete? Om du er redd for feitt, er cottage cheese ypperleg, den er svært mager.
Gjest charella Skrevet 22. mai 2011 #17 Skrevet 22. mai 2011 Jeg likte det ikke i begynnelsen heller, men så lærte jeg meg å like det. Veldig greit når man har det travelt på jobb. Bare pass på å skjekke tennene før du går offentlig igjen
venus_ Skrevet 22. mai 2011 #18 Skrevet 22. mai 2011 Nå finnes det jo flere typer smaker i butikken, som Chakalaka og sjalottløk og persille. Jeg synes de er kjempegode!! Kanskje noe som er verd å prøve? Det har ikke jeg fått med meg. Må prøves i morgen! Hvordan bruker du de?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #19 Skrevet 22. mai 2011 Enig med TS! Klarer ikke å like CC. Har prøvd utallige ganger, i håp om å like det. Men nei!!
Gjest HLHD Skrevet 22. mai 2011 #20 Skrevet 22. mai 2011 Syns det er kjempegodt, både i smak og konsistens. Liker at det er litt smuldrete :-D Er utrolig godt å spise med pærebiter <3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå