AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Jeg er litt bekymret for broren min. To ganger nå (i hvertfall som jeg vet om) så har han kledd seg ut som ei jente og gått og dusjet i svømmehallen i jentegarderoben. Han er ikke transeksuel eller noe, han bare får et kick ut av å se andre jenter naken og være naken med dem uten at de vet det. Det er jo en risk å bli oppdaget også. Men tenk om han blir det? Jeg er selv jente og jeg hadde rett og slett blitt forbannet om jeg oppdaget at jenta som stod ved siden av meg og dusjet var en gutt. Er vel nok med å bare slippe skrittet og brystet et øyeblikk så ser jo alle at han har penis og ikke pupper, er det ikke? Men hva skjer om han skulle bli oppdaget noe jeg er ganske sikker på at han en dag vil bli? Blir han bare kastet ut eller kan han få bot eller fengsel?
Askael Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 (endret) Jeg vet ikke helt hvor stor bot du eventuelt kan få, men har du vurdert nudiststrand istedet..? ..broren din, mener jeg. Endret 21. mai 2011 av Askael 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 Hahah, så genialt! Hvordan klarer han å skjule utstyret? Dette må prøves!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 Hahah, så genialt! Hvordan klarer han å skjule utstyret? Dette må prøves! Han er ikke spesielt høy, tar på sminke og parykk og holder hendene forran utstyret og brystet. Ikke har noe kroppshår heller. Tatt det vekk eller bare ikke har vet jeg ikke. Så funker kjempebra i følge han selv da og jeg vil jo selv tro at de fleste ikke i sin villeste fantasi vil tenke på at "hun der" er en mann når man står i damegarderoben og aner ingen fare. Men en dag vil det vel gå galt vil jeg tro. Og hva da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå